March 29, 2001
On 2001-10-03 21:45, virran wrote:
Jag har klockat mig AMD Duron 800 till 1000 och då ligger den max på 36 grader och jag har en Jevla Chrome Orb,och jag lovar att mina visare inte visar fel för jag har Motherboard monitor med senaste uppgraderingen!!!!
Ha ha beat that
Hur vet du att tempsensorn är rätt kalibrerad den kan ju vissa 20grader mindre än vad den skall!!!!
February 13, 2001
Det är ju klart att AMD är varmare en P4... P4 har ju en mycket störe Core än vad AMD har. Det är mycket lättare att få undan värmen på P4 men vad har det med saken å göra... Det är ju 2 olka märken....Tänk om alla märken va lika skulle vi ha lika kul då? Tänk lite.... Stäng den här tråden nu....
September 27, 2001
det här tjötet om Intel eller Amd....fick en backlash nu..precis så var det med Puch versus Zyndapp (Zundapp !?, hittar inget u med prickar över) när man va i moppe-åldern...
Men Zundapp va bara luftkyld utan fläkt, medans Puch hade luftkylning MED fläkt !!)
(Thompa hade en gul Puch Dakota , drevad till
13, med lösplugg, och planad topp !)
Fast dom som hade Zundapp kunde trimma utav h*****e !
December 23, 2000
On 2001-10-06 20:18, Thompa wrote:
det här tjötet om Intel eller Amd....fick en backlash nu..precis så var det med Puch versus Zyndapp (Zundapp !?, hittar inget u med prickar över) när man va i moppe-åldern...
Men Zundapp va bara luftkyld utan fläkt, medans Puch hade luftkylning MED fläkt !!)(Thompa hade en gul Puch Dakota , drevad till
13, med lösplugg, och planad topp !)Fast dom som hade Zundapp kunde trimma utav h*****e !
Det är Sachs som gäller 😀
September 27, 2001
October 7, 2001
men ni vet ju så jevla mycket intel oxå ni tittar bara på alla jevla tester *usch* ... ni alla ni amd geyar suttit framför enintel burk nån gång lr??? tycker det flytter fen bättre på en 800 p3 än en 1ghz amdfen så mycket bättre... å det är ren sanning instället för att tracka ner på nån... å titta vilken cpu som är clockvänligast å det är då inte amd det är p4 för har nån amd vart högre än 3 ghz??? nja skulle itne tro det liksom hur bra är amd om vissa inte än gågr att köra i standard clock äns utan att den låser sig omotiverat??? liksom tycker bara amd buggar pitt... som ja jämförde en kompis amd 1.33ghz med en annan kompis 1.3 p4 å då flöt det 20 gånger bättre på p4... säger bara amd är bara sug för ni har inte suttit på en flyt burk 😀
May 22, 2001
Nu låses ännu en tråd om allt jädra kärringtjat om vilket cpu som är bäst. Ta allt detta skitsnack på ICQ / mail istället. Låt folk själv välja vilken cpu man vill ha. Dom är bra på olika saker & det vet alla. Så lägg ner att tracka ner varandra. om ni ska hålla på med sånt kan vi kanske bli tyvunga att kolla av messen innan dom läggs in vilket skulle bli ett himla jobb & ta tid. Vi kan till & med bli stämda av INTEL / AMD för smutskastning vilket inte är så roligt precis. Så sluta upp med detta snälla gäller alla på forumet. Hoppas alla förstår.
1 Guest(s)