March 20, 2001
faan vad tråkigt att det kommit så mycket nollor här på forumet.... tråk.... lär er stava o läs på innan ni tjafsar det här är dåligt där här är kasst... för h*****e gubbar.....
Håller med, det har kommit väldigt många "förståsepåare" på sistone, det värkar som dom inte inser själva att dom är helt ute & cyklar 🙁
September 26, 2001
faan vad tråkigt att det kommit så mycket nollor här på forumet.... tråk.... lär er stava o läs på innan ni tjafsar det här är dåligt där här är kasst... för h*****e gubbar..... Håller med, det har kommit väldigt många "förståsepåare" på sistone, det värkar som dom inte inser själva att dom är helt ute & cyklar
Lär dig stava själv! Värkar stavas Verkar!
Värkar är värkar som i t ex arm värk el. dyl!
December 19, 2000
vappochill suger, ett bra vattensystem slår det med hästlängder. dessutom blir det snyggare. vappon är.. *klumpig*
sen om man kör lite större och kör en kompressor som nån föreslår så man man lätt komma till en -50 och kunna välja skälv villken temp sina cpu/gpu:er ska ha.
billigare dessutom.
June 3, 2001
On 2001-10-05 21:56, Daniel R wrote:
On 2001-10-05 19:13, Kingen wrote:
Hur mycket vad den överklockad igentligen? Trodde XP skulle komma i 1,5GHz, överklockad till 1,53GHz var ju inte mycketVem har sagt att den har klockats till 1,53ghz?
ja men har man -> "överklockningsresultat!!!!!!" i överskriften kan man ju lätt tro det, och varför inte kalla den 1,5? vem bryr sig om fjuttiga 30mhz??
March 4, 2001
On 2001-10-06 11:43, Kingen wrote:
On 2001-10-05 21:56, Daniel R wrote:
On 2001-10-05 19:13, Kingen wrote:
Hur mycket vad den överklockad igentligen? Trodde XP skulle komma i 1,5GHz, överklockad till 1,53GHz var ju inte mycketVem har sagt att den har klockats till 1,53ghz?
ja men har man -> "överklockningsresultat!!!!!!" i överskriften kan man ju lätt tro det, och varför inte kalla den 1,5? vem bryr sig om fjuttiga 30mhz??
fattar inte...om en ny processsor har kommit, t ex 2,2ghz p4 så skriver man, iaf jag och alla jag känner, "p4 2,2ghz överklockningsreslutat"
Men skitsamma i det här fallet var det en Palamino 1,53 som överklockats till runt 1,8GHz....jag skrev (1800) inom parantes eftersom det är det processoren kommer heta i affärerna.
1 Guest(s)