December 31, 2001
om du menar den runda festliga lilla sak med en fläkt i som är i metalgrå så är det nordbryggan och kan kylas med pasiv kylning.
Lägg på lite pasta och en fläns från en gammal prolle ellerså. jag ligger på max 32 grader med stängd låda med en gammal 133mhz fläns och inte ens omapliserad pasta 🙂
January 6, 2003
Death On Wings wrote: om du menar den runda festliga lilla sak med en fläkt i som är i metalgrå så är det nordbryggan och kan kylas med pasiv kylning.
Lägg på lite pasta och en fläns från en gammal prolle ellerså. jag ligger på max 32 grader med stängd låda med en gammal 133mhz fläns och inte ens omapliserad pasta 🙂
Aha, någon sån kan jag nog skaka fram, får gå ner i källaren och leta i min elektronik-skrot 🙂
January 20, 2003
Det bloodman menade var en sån här .
Finns i nästan varenda datorbutik och är billig och bra + att den har en riktig fästanordning som går o justera så den passar i just NB.
January 6, 2003
Guufi wrote: Det bloodman menade var en sån här .
Finns i nästan varenda datorbutik och är billig och bra + att den har en riktig fästanordning som går o justera så den passar i just NB.
Okej, men räcker verkligen det? För nu sitter det en fläkt där, borde kyla mer?
Men jag får väl lita på er
January 6, 2003
Så nu har jag varit och köpt en, får väl återkomma när jag har satt på den hemma...
125:- skulle dom ha på svenskadator. Men finns det inget annat i Jönköping så får man bita det sura äpplet. Möjligtvis att kjell hade haft det, men dit var så långt.
"Råkade" nämna att det kostade 49:- på Webbhallen 🙄 Men han trodde inte på mig, enligt honom var inköpspriset högre än 49:- :banghead:
Frågan är om han ljög mig rakt i ansiktet eller om webbhallen har lite bättre avtal. Tror på det sista, eller hoppas iallfall...
Har kylpasta liggandes hemma som förmodligen är bättre än den som följde med, eller är det någon speciell som följde med?
1 Guest(s)