February 11, 2001
February 11, 2001
October 14, 2002
på min 2.4ghz som ja inte kan använda för att datorbutiken aka slynbutiken vägrar skicka tillbaka mitt moderkort å minne som har legat i 5veckor nu på retur...
ok back to topic...
sl6ef costa rica 🙂 så ja kan klocka lite då 🙂 ja som hade bara tänk klocka under 3ghz heheh dels för moderkortet bara klarar de å sen kylning osv..
March 10, 2003
oizo wrote: på min 2.4ghz som ja inte kan använda för att datorbutiken aka slynbutiken vägrar skicka tillbaka mitt moderkort å minne som har legat i 5veckor nu på retur...
ok back to topic...
sl6ef costa rica 🙂 så ja kan klocka lite då 🙂 ja som hade bara tänk klocka under 3ghz heheh dels för moderkortet bara klarar de å sen kylning osv..
så bra, då kan ju jag ta ditt ex 😛 😀
March 1, 2003
Mattias aka [NH wrote: TheGhozt]Stepping C1.
SL6RZ Philippinare.Måste fixa mig en fin Costa Rica. De pallar ju 3.5Ghz luftkylt och orginalvolt. :cy:
Hehe, om jag vore dig så skall du söka rätt på den NYA malaysian
DÅ pratar vi höga OC.Det är en Multi-Vid version, som skall vara bra som satan vid OC, speciellt lämpad för Air
February 11, 2001
oizo wrote: på min 2.4ghz som ja inte kan använda för att datorbutiken aka slynbutiken vägrar skicka tillbaka mitt moderkort å minne som har legat i 5veckor nu på retur...
ok back to topic...
Känner igen mig. Väntade 4 veckor fram tills igår. OCH DÅ så fick jag hämta det en dag innan på posten trots allt. Förbannade DB
February 11, 2001
Jasså det säger du..
De bästa är SL6RZ Costa Rica 0252:or. De har ett genomsnitt på 3.5GHz med luft och orginalvolt.
Sedan så har vi ju så klart de vackra Malay chippen. Men inte att förglömma. Q chippen skall ni inte ens ta i med tång.
Men L chippen är det krut i.
Som sagt. Costa Rica 0252 är de värsta...
Min phillipinare är bara ett måndags exemplar. Vill ju bara 3400MHz vid övervolt 🙁
February 11, 2001
February 11, 2001
Jo.. Det beror ju på vad för ex du får.
Men i genomnsitt av de jag läst och talat med så ligger medlet på O/C för Costa Rica chippen, 2002 vecka 52, på 3.4GHz utan vcore ändring.
3.5-3.6GHz med marginell ändring.
Malaysia Q chippen är dåliga. Några bra finns det men de är inte många.
Malaysia L chippen är bra i genomsnitt. De presterar 3.4GHz ungefär. Men de är mer osäkra än de TIDIGA! Costa Rica chippen.
Jag vet inte hur 2003 års Costa Rica chip presterar i genomsnitt men har sett 3.4-3.5GHz med dem också. Marginell Vcore ökning.
November 26, 2002
Alltså allt det här handlar om tur eller? Att man lyckas få rätt CPU? Jag menar, man kan liksom inte ringa db.com och säga "Snälla, handplocka en CPU från Costa Rica så lovar jag att skicka er ett julkort nästa jul." Eller hur gör man? Om man köper över disk kanske man kan göra så men då är väl oftast alla CPU´s från samma parti?
1 Guest(s)