January 4, 2003
Finns 3 olika tester man kan köra när man trycker på "Torture Test"
Men vilken av dessa ska man välja när man vill testa CPUn ?
Och Vilken ska man välja när man vill testa Minnet ?
OffTopic:Undrar också om jag kan dra upp AGP Volten lite för att kräma ut mer från mitt 6800, just nu är den på 1.55 V
January 4, 2003
moddanrazer wrote: Rör inte AGP-volten. modifiera ditt grafikkortsbios att ge mer kräm istället.
Jag har samma kort som dig vet du "BFG6800 GT" Som är redan flashat till ett Ultra BIOS, men saken är den att jag inte kan klocka så mycket med den, 400/1100 är den på men om jag försöker dra upp Coren till 30Mhz blir det artifakter, och minnet vid +70 Mhz.
Lite dåligt då jag hört att detta ska vara ett av dem bästa GT korten "BFGs med kopparkylning och 2 neonfläktar på"
March 10, 2003
Matts wrote: [quote=moddanrazer]Rör inte AGP-volten. modifiera ditt grafikkortsbios att ge mer kräm istället.
Jag har samma kort som dig vet du "BFG6800 GT" Som är redan flashat till ett Ultra BIOS, men saken är den att jag inte kan klocka så mycket med den, 400/1100 är den på men om jag försöker dra upp Coren till 30Mhz blir det artifakter, och minnet vid +70 Mhz.
Lite dåligt då jag hört att detta ska vara ett av dem bästa GT korten "BFGs med kopparkylning och 2 neonfläktar på"
men 430 på coren och 1170 på minnet är inte illa. mitt kort klockar ungefär likadant som ditt...
2 Guest(s)