December 6, 2006
Vet inte om detta är postat i rätt forumsdel eller om den skulle postats i "Mjukvaru"-delen, är den fel flytta den gärna 🙂
Installerade PCMark05 1.2.0 ( testade även patchen till 1.2.0 ) och körde testet.
Efter testet slutförts fick jag följande felmeddelande: "Unfortunalety one or more tests have failed. Please submit your results online for further information and for possible solutions".
Varav jag lägger upp testet som visas här: http://service.futuremark.com/.....m05=572930
Som ni ser får jag "Test failed" på "Transparent Windows" och detta säger mig ingenting.
Windows Media Encoder 9 installerade jag innan installationen då jag blev föreslagen av programmet att göra så, varav Video Encoding-testet gick igenom efter det.
Vet ni vad problemet kan vara ?
( En fråga till, hur kommer det sig att testet endast visar min Maxtor Diamondmax-hårddisk och inte min Raptor disk som jag egentligen vill att den ska testa ? )
January 13, 2007
PCMARK05 använder din Raptor-disk om den är din systemdisk i din dator. Transparent Windows kanske funkar om du återställer till default Windows XP Theme. Se även till att Internet Explorer inte hela tiden frågar "Ska jag bli din default browser" när den startas upp.
2 Guest(s)