March 12, 2003
hejsan , har precis satt i min vattenkylning men det tycks vara lite problem, allt fungerar och går runt , men i BIOS står det att jag har 64 grader på cpun och då har datorn varit av ett bra tag, vad kan vara fel? kör med entry kittet ifrån asetek. Fläkten på radiatorn blåser på radiatorn, har jag inte spänt blocket tillräcklig? är jag dålig med kylpasta eller vad är fel? snälla hjälp!
February 17, 2004
Se till att du inte satt för mycket kylpasta.
Det är bättre om fläkten blåser från radiatorn.
Det kan vara så att blocket är spänt för lite eller snett.
GA-EX58-UD4P | Core I7 920 | Gainward 260 GTX GS | Corsair 3x2GB DDR3 | 2x30GB OCZ Vertex RAID0 | Antec NeoHE 550W
August 16, 2002
SuperNova wrote: se till så att det inte är massa alger och skit i systeet bara...
Aseteks egna "antialgvätska" är ju ffs alggödningsmedel.
ag köre dupp mitt system och rengjorde det jätteofta..
wow... du har fått muterade alger... kan du skicka några såna till mig så stoppar jag dom i korspos vattenkylning tillsammans med lite kogödsel
October 24, 2003
keffing wrote: [quote=SuperNova]se till så att det inte är massa alger och skit i systeet bara...
wow... du har fått muterade alger... kan du skicka några såna till mig så stoppar jag dom i korspos vattenkylning tillsammans med lite kogödsel
😉 :bok:
March 14, 2004
keffing wrote: [quote=SuperNova]se till så att det inte är massa alger och skit i systeet bara...
Fan jag vill se resultatet :bgrin: 🙄
1 Guest(s)