July 28, 2001
Mean Machine wrote: Den kyler inte alls bra, en Zalman ZM-47-J NB eller vad de heter, är väl billigare och bättre.
Hmm hittar revoltecen till 60:- här i Lund samt att den har större anliggningsyta mot gpu´n än zalmannen... Om jag inte misstar mig nu med ytan dvs.?
Gpu´n är 33*33mm stor.
February 12, 2003
skruvis wrote: [quote=Mean Machine]Den kyler inte alls bra, en Zalman ZM-47-J NB eller vad de heter, är väl billigare och bättre.
Hmm hittar revoltecen till 60:- här i Lund samt att den har större anliggningsyta mot gpu´n än zalmannen... Om jag inte misstar mig nu med ytan dvs.?
Gpu´n är 33*33mm stor.
Nog ska väl zalmanen täcka den med. Är inte direkt liten.
March 14, 2004
skruvis wrote: [quote=Mean Machine]Den kyler inte alls bra, en Zalman ZM-47-J NB eller vad de heter, är väl billigare och bättre.
Gpu´n är 33*33mm stor.
Behövs nog inte ens en Zalman, om den är jobbig att få tag på så skit i det... 9200SE:at som sitter i HTPC:n har ju löjligt liten fläns.
July 28, 2001
Mean Machine wrote: [quote=skruvis][quote=Mean Machine]Den kyler inte alls bra, en Zalman ZM-47-J NB eller vad de heter, är väl billigare och bättre.
Gpu´n är 33*33mm stor.
Nog ska väl zalmanen täcka den med. Är inte direkt liten.
Ok... får bli en zalman då kostar 70:-... men jag bara tyckte att anliggningsytan ser smal ut?
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)