October 21, 2004
tjabba, undrar om någon vet vart man kan köpa 9800pro med 360 kärna har hört att sapphire ska ha ett med 360 kärna, men har inte en aning om villket
: http://www.itparadiset.se/vara.....sp?ID=1076
jag tittar på detta men e ju inte säker på vad det är för kärna på det så ni får gärna hjälpa mig här ..
Tack för mig tja!
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: Det går inte att ta reda på vilken kärna det är förrän du har plockat bort flänsen och tagit bort garantin, Blümchen...;)
Btw, välkommen till NH.
Skrämm inte folk i onödan nu 😛
Ta av kylaren och kolla som sagt. Du förlorar garantin av tillverkaren, men om du sätter på orginalkylaren igen så kan dom inte bevisa att det har varit av om du skickar in det, om det går sönder dvs. 🙂
November 2, 2001
jag köpte ett sapphire på inet i gbg idag o fick r360core, köpte ett sapphire på overclockers för en månad sen o fick r360 core!
Sen kan dom som nån annan sa aldrig bevisa att du plockat bort orginalflänsen!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
October 21, 2004
TECH wrote: jag köpte ett sapphire på inet i gbg idag o fick r360core, köpte ett sapphire på overclockers för en månad sen o fick r360 core!
Sen kan dom som nån annan sa aldrig bevisa att du plockat bort orginalflänsen!
hmm låter ju vettigt med sapphire just tycker jag
jag ska nog ta och ringa till itparadiset som nu har det billigaste sapphire 9800pro jag kunde hitta iaf..och fråga dom..annars letar jag väl upp ett ställe som har det :eye:
1 Guest(s)