August 6, 2003
[Image Can Not Be Found] Sen tog jag bort NB-fläkten.
[Image Can Not Be Found] Sen hängde jag dom i ett fäste i nätagget. (luftigt med Radeon 7000 va :D)
[Image Can Not Be Found] Innan det hann jag tappa SLK:n på CPU:n :roll:, en hörnbit av coren lossnade, men som tur var funkar den lika bra(dåligt) ändå :o!
[Image Can Not Be Found] Sen tog jag en fläns och sågade av ett par bitar.
[Image Can Not Be Found] Som jag sen sågade i små bitar.
[Image Can Not Be Found] Bottendelen från silveradon fick bli GPU-kylare (50g rent silver i plattan!)
[Image Can Not Be Found] Gängade ett par M3 hål i flänsen och klippte till ett par plastbrickor och tunt, tunt med AS3. Minneskylningen fick ett par kluttar superlim+AS3.
[Image Can Not Be Found] Ett par distanser till fläkten och en ghettoduct av silvertape :D!
Voala: prollen klarar fsb240 och GPU:465. 8)
Loadtempen sjönk med 9 grader på CPU:n och graffen blir bara ljummen om man känner på baksidan i 459Mhz.
July 18, 2003
Fett! Har ju en silverado och måste skaffa mig en ny kylfläns så jag kanske gör något liknande 😀
Om det är ok förståss!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 6, 2003
*blitz* wrote: Fett! Har ju en silverado och måste skaffa mig en ny kylfläns så jag kanske gör något liknande 😀
Om det är ok förståss!
Självklart är det OK , vitsen är ju dels att visa vad man har gjort, men framför allt, att ge tips och inspiration till andra :D.
Lycka till!
1 Guest(s)