Ja det är rätt stor skillnad på Super radiatorn och Black Ice! Du kommer inte ångra dig om du köper en Black Ice! Jag har en själv men har inget vattenblock ännu.. 🙁
Tekniknörd som gillar att träna.
Nä det är nog ingen radiator att satsa på.. Den är stor men ger inte alls så bra prestanda som man kan förvänta sig.
March 20, 2001
On 2001-08-30 00:41, Finnstam wrote:
säj ... vad hittar man information om Black Ice ?
Du hittar en del info om den på http://www.tjcomputer.com sen vattenkylning och sen black ice. det är inte så mycket men du kanske hittar tillverkarens hemsida där.
February 13, 2001
Var smart få tag på en liten cross kylare de funkar super bra mycket bättre än nåt annat oki en ny cross kylare kostar ca 3500kr men det är inte svårt att få tag på en begagnad för 500-1000 kr.........+ att det finns ju en vatten tank i kylaten så det är bara å dra slangar å köra! 😀
Ja enda anledningen till att jag inte vill ha en gammal bilkylare är enbart att jag inte hittat någon i bra storlek. De är lite för stora för mina ändamål. Annars är det nästan bara positivt med de radiatorerna. Mycket bra kylförmåga och MYCKET bra pris!
April 15, 2001
February 13, 2001
En cross kylare är inte stor de finns ju crossar med en eller 2 st kylate jag har en singel kylare i nu men ska få tag på en en dual det borde funka skit bra!
Lite dyra men det är bättre än en super radiator + att man inte behöver nån extra tank för det finns ju tryck lock på en cross kylare!
1 Guest(s)