March 30, 2004
Är i behov av kylning till min dator... är lite skämnd för att medge att ja faktiskt haft datorn(se nedan) sen i oktober, även om ja inte fick den att funka förens i jan (efter många utbytta delar och turer till mycom). hur som helst så har ja kört öppen låda hela vintern, vilket har fungerat bra( om man har fönstret öppet 😕 ), men nu börjar det som många redan förmodligen har märkt bliva lite varmare ute. så då lyder min fråga:
vilken kylning kan rekomenderas, datorn står på 24/7 o ska klara så även under sommarens hetta.
Är villig att punga ut med dryga tusen o en halv till projektet:P
March 30, 2004
jag hoppas för guds skull att det inte är någe fel på grejerna, var ju tvungen o byta ut - grafikkort, moderkort, nätverkskort, dvd-brännare, o hårddisk eftersom det var fel på dem..... helt otroligt egentligen, de vägra o ta tillbaka datron då så jag fick stå ut med deras "service". Be till gud att ni inte behöver lämna något på service på mycom, första gången 2,5 veckor, andra gången 2 veckor, tredje gången 4-5 veckor!!!!, o slutligen fjärde gången 1,5 veckor. Snacka ja var pissed efter det, men de har fortfarande inte lämnat någon ersättning.... o de säger att de flesta datorer får stå längre än min eftersom de har så många service ärenden....
1 Guest(s)