May 7, 2004
Lakszen wrote: CPU fläkten / Moderkortes flkt (NB FAN) kan man oftast styra genom program från respektive tillverkare men resterande fläktar som man själv sätter dit går inte att styra enligt erfarenhet, då måste du koppla in en Fläktkontroller.
Okej då får man väl ta och köpa en... Är Sunbeam Rheobus ett bra val?
February 1, 2004
_Spike wrote: [quote=Lakszen]CPU fläkten / Moderkortes flkt (NB FAN) kan man oftast styra genom program från respektive tillverkare men resterande fläktar som man själv sätter dit går inte att styra enligt erfarenhet, då måste du koppla in en Fläktkontroller.
Okej då får man väl ta och köpa en... Är Sunbeam Rheobus ett bra val?
Den är väldigt bra med högt watt-tal (kan ha flera fläktar på varje kanal) och stadiga rattar. Däremot har den inte blinkande lampor, display och annat bling, bling. Det handlar ju om vad du söker...
May 7, 2004
makhra wrote: Den är väldigt bra med högt watt-tal (kan ha flera fläktar på varje kanal) och stadiga rattar. Däremot har den inte blinkande lampor, display och annat bling, bling. Det handlar ju om vad du söker...
Jag är inte så himla kräsen, det behöver inte vara något supervärsting snyggt. Jag köper nog en sån där Sunbeam.
Snorch: Jag fattade inte precis bilden men men. Har du nån bild på hur den ser ut i verkligheten? Jag har aldrig provat göra nåt sånt. Men jag kan testa. Vars kan man få tag på grejorna då? 😛
March 14, 2001
_Spike wrote: [quote=makhra]Den är väldigt bra med högt watt-tal (kan ha flera fläktar på varje kanal) och stadiga rattar. Däremot har den inte blinkande lampor, display och annat bling, bling. Det handlar ju om vad du söker...
Jag är inte så himla kräsen, det behöver inte vara något supervärsting snyggt. Jag köper nog en sån där Sunbeam.
Snorch: Jag fattade inte precis bilden men men. Har du nån bild på hur den ser ut i verkligheten? Jag har aldrig provat göra nåt sånt. Men jag kan testa. Vars kan man få tag på grejorna då? 😛
Alltså bilden är ett kopplingsschema.. nej har inte bilder på den nu men de är inge märkvärdigt.. bara koppla ihop som bilden visar..
Oj glömde de visst, de står art.nr till elfa.se..
1 Guest(s)