January 22, 2003
Är det nån som har det??
Jag har mailat och även faxat min faktura till dem men har inte fått nåt tillbaka.
Har hört att man skulle kunna göra som om man inte fick det med i sin Retail-förpackning när man köpte det.
Men de verkar inte vilja skicka det. Ingen här inne som har det, och som skulle kunna vara schysst och skicka det till mig via mail. Gissar på att det inte är så fruktansvärt stort, med tanke på att alla andra tweakprogs är rätt små...
Vore kanon om nån hade lust med det!! :worshipp:
Min mail är [email]waiden2@spray.se[/email]
Tack och bock på förhand!
January 22, 2003
Skickade det för mer än en vecka sen.
Tycker att man borde fått nåt slags svar på mailen att de tagit emot mitt fax och mail.
Hoppas bara på att jag skickade det rätt, fanns ju flera olika faxnummer och mailadresser att välja mellan. Skickade det till en adress som hette sales@ sapphiretech...har jag för mig.
Tyckte den verkade mest passande.
Fast det vore ju enklast om nån här inne kunde maila över det till mig, troligtvis snabbast också.
January 22, 2003
January 4, 2003
January 22, 2003
October 10, 2002
December 24, 2002
Waiden wrote: Skit!!!
Min förbannade Outlook raderade filen eftersom att den trodde det var ett virus.
Nån som vet hur man kan återskapa det?
Om den inte har raderat filen men bara hindrar dig från att öppna den så gå in i instöällningar o ändra säkerhetsnivån till lägsta sen startar du om Outlook.. *poff* Där har vi det!
1 Guest(s)