November 18, 2003
Mezzlock wrote: om det är samma som för as3 så skulle det vara risken finnas under tryck (står på deras hemsida har jag för mig)...
edit: kunde inte hitta något ord för "micronized" på ne.se men jag tror att det kan ha något åt mikro-hållet dvs pulveriserat typ.. inte säker men en teori
jo men den kommer ju inte utsättas för tryck
February 10, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Mezzlock]om det är samma som för as3 så skulle det vara risken finnas under tryck (står på deras hemsida har jag för mig)...
edit: kunde inte hitta något ord för "micronized" på ne.se men jag tror att det kan ha något åt mikro-hållet dvs pulveriserat typ.. inte säker men en teori
jo men den kommer ju inte utsättas för tryck
nä precis, alltså ingen fara
November 27, 2003
Mezzlock wrote: om det är samma som för as3 så skulle det vara risken finnas under tryck (står på deras hemsida har jag för mig)...
Inne på något sånt, men vill gärna veta.
//Andreas
February 10, 2003
kom på nu att det inte bara finns "micronized silver" utan att det också används vid kosttillskott, i det sammanhanget så är det något av samma sak, pulveriserat så man får bästa möjliga upptag, i kylpastans sammanhang då kanske micropartiklar så att det fyller ut alla ojämnheter och gropar
November 27, 2003
Mezzlock wrote: kom på nu att det inte bara finns "micronized silver" utan att det också används vid kosttillskott, i det sammanhanget så är det något av samma sak, pulveriserat så man får bästa möjliga upptag
Stämmer alldeles. Men på svenska blir det ju pulveriserad. Varför inte säga det då?
//Andreas
September 19, 2002
Delph1 wrote: [quote=Mezzlock]kom på nu att det inte bara finns "micronized silver" utan att det också används vid kosttillskott, i det sammanhanget så är det något av samma sak, pulveriserat så man får bästa möjliga upptag
Stämmer alldeles. Men på svenska blir det ju pulveriserad. Varför inte säga det då?
//Andreas
Vet inte vart jag fått ordet ifrån, men nånstans har jag läst det i samband med arctic silver. Trodde faktiskt att ordet fanns så sket i att skriva pulveriserat silver då det inte lät lika tufft. 😉
November 27, 2003
[ToMaHaWk wrote: ][quote=Delph1][quote=Mezzlock]kom på nu att det inte bara finns "micronized silver" utan att det också används vid kosttillskott, i det sammanhanget så är det något av samma sak, pulveriserat så man får bästa möjliga upptag
//Andreas
Vet inte vart jag fått ordet ifrån, men nånstans har jag läst det i samband med arctic silver. Trodde faktiskt att ordet fanns så sket i att skriva pulveriserat silver då det inte lät lika tufft. 😉
ok, tack då vet jag 😉
//Andreas
2 Guest(s)