December 1, 2004
December 1, 2004
March 14, 2001
Kinc wrote: [quote=Snorch]Fin.. fast vill ju se hur den ser ut innuti också, för nu ser den ju ut som vilket rör som helst..
Den ha endast en liten kon inuti. Det speciella med denna är att det inte är ett rör utan att den är helt solid.
Jo de är klart, men trodde den hade en värsta häftiga designen i botten, men så var icke fallet..
Hur som helst, det är ju en väldigt stabil konstruktion, inte så stor chans att det läcker direkt..
Håller på att göra några tuber till mig själv och har funderat på att göra en helt solid, men det blir som mycket jobb och material som går till spillo..
December 1, 2004
March 14, 2001
Kinc wrote: [quote=Snorch] Håller på att göra några tuber till mig själv och har funderat på att göra en helt solid, men det blir som mycket jobb och material som går till spillo..
Är du ute efter bästa prestanda är en solid design det enda rätta
Det har du rätt i, får väl se hur det blir..
October 23, 2004
Good luck to you Kinc
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 1, 2004
Körde en första vända ikväll. Bilder kommer efter jag sovit.
http://www.futuremark.com/comm.....alloffame/
Inte långt ifrån i 03 nu 🙂
01 såg lovande ut inför nästa omgång
January 23, 2001
Men nu börjar man bli otålig här... 😉
Vill se vad den går för den där rackaren. Hur kör du standard när du inte råklockar? Vad har du för kylningar och frekvenser då?
Eller du kanske inte använder grejerna när du inte råklockar av ren lathet? Lättare att använda ett gammalt standardsystem kanske...
1 Guest(s)