July 13, 2002
Rätta mig nu om jag är helt borta.
Men flänsar har väl ingen fläkt, de är ju bara en metall grej emd utstickande delar så att värmen leds bort enklare (större yta att kyla).
Det jag undrar är om man ska ha en fläns och sen en fläkt ovanpå den ??? Eller kan ma ha bara en fläkt, elelr bara en fläns. Jag har läst en massa guider om hur man bygger ihop datorer osv. Men fattar fortfarande inte just denna del.
July 13, 2002
Men vart ska man ha kylpastan då ??? De flänsar som jag sett kan man ju knappast ha det på, eller ibland inte ens sätta fast en fläkt på. Typ Zalmans, de har vissa som ser ut som solfjädrar, finns det olika sorters flänsar, vissa som bara är till för att sätta fläktar på?
July 19, 2001
Det är ganska enkelt.. Om du inte har en kylfläns på din AMD processor så smälter den och blir 370 grader varm, om du låter en fläkt blåsa på den så blir den bara 360 grader varm men om du sätter på en kylfläns så blir den ungeför 50 grader då värmen transporteras bort från kärnan...
July 13, 2002
rsastin wrote: [quote=Elias667]Skulle vilja tacka alla för era svar genom att citera en liten text från warcraft 3 :square:
"The rain has gone, I can see clearly now"
I låten så är det tvärtom "I can see clearly now, the rain is gone"
Är du säker... på slutet om man klarar det på hard ???
Skit samma, det borde ända vara "The rain has FALLEN, i can see clearly now" om jag fico bestämma
May 10, 2002
Elias667 wrote: [quote=rsastin][quote=Elias667]Skulle vilja tacka alla för era svar genom att citera en liten text från warcraft 3 :square:
"The rain has gone, I can see clearly now"
I låten så är det tvärtom "I can see clearly now, the rain is gone"
Är du säker... på slutet om man klarar det på hard ???
Skit samma, det borde ända vara "The rain has FALLEN, i can see clearly now" om jag fico bestämma
precis i den där andra vackra låten.. its raining man! [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)