July 29, 2003
Om man har i för mkt glykol (det hade jag)... så kan, om ni byggt vattentanken själv, gå sönder 🙁
Min plexitank som jag hade limmat med speciellt vattentåligt lim, rammlade bokstavligt talat ihop efter några dagarsa vattenkylning.
Jag vaknade den natten med 4l vatten på golvet 🙁
February 21, 2004
Hans-Erik wrote: Om man har i för mkt glykol (det hade jag)... så kan, om ni byggt vattentanken själv, gå sönder 🙁
Min plexitank som jag hade limmat med speciellt vattentåligt lim, rammlade bokstavligt talat ihop efter några dagarsa vattenkylning.
Jag vaknade den natten med 4l vatten på golvet 🙁
Något sånt jag är rädd för ... och zalmans garanti gäller ju inte om man har i något annat än vatten ... tänker inte paja saker för 2 papp för att jag inte kollade runt ordentligt innan
August 14, 2001
Okey, beror ju på vad man använder för lim och så, glykol ska ju inte vara så hemskt, vad jag hört iaf, är väl någon typ av sprit så lite "farligt" är det väl...
å ang. garantier så slutar väl alla garantier gälla om man blandar något i vattnet, detta gäller ju även pumpar, vet inte om typ WaterVetter (stavning?) är mycket vänligare för vattnet, finns ju även algedödande medel i akvarieaffärer, är väl ungefär samma sak, hellre ett system som ej slamar igen än att ha garanti kvar, hade iof tänkt göra mina block själv.. bara pumpen d skiter sig med, men köpte jag ändå från tyskland så jobbigt me garanti ändå...
March 8, 2004
July 18, 2003
quote="Krax"]Jag har haft min dator ute i ett år nu (jag tog in den i somras när det blev för varmt) helt utan problem jag har bara en skiva över som regnskydd.
[Image Can Not Be Found]
Kungligt!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)