April 13, 2004
Har funderat på att köpa en Shuttle. Men vad jag har hört så ska de bli väldigt varma pga. det snåla utrymmet. Så hittade jag denna lilla produkt på GTEK Titan, kylare för kortplats (slotfläkt)
Tänkte, en sådan hade väl vart idealisk (då jag inte vill göra några ingrepp i lådan på direkten). Den hamnar ju bakom graffet då, men jag menar den lär ju suga ut en hel del utav den varma och stillastående luften som bildas.
Är det någon som har provat med en sådan, som vet om det fungerar som jag tänker. Är 28Db mycket gentemot det andra i lådan, tänker på PSU, HDD och graffet (Seagate disk, något 9800Pro har ej bestämt mig än)..
July 8, 2004
hade en Shuttle SN45G forr , den modda jag dit 2 st 80mm flakt platser pa blev riktigt najs faktiskt. Satte ena pa vanster sidan bakom graffet ungefar sedan den andra pa toppen mellan cdrom och bakdelen av chassit far plats exakt ;D tror den lag pa runt 40grader idle nar den var fran 2500+@3200+
April 13, 2004
Ctrl wrote: Vad har du tänkt dig för saker ? Det är mycket skillnad mellan modellerna.
Hade tänkt mig SN85G4V2, med en A64 3000+, 1x512Mb Kingston PC3200 (antagligen köpa till 512 senare), en Seagate 160Gb S-ATA, Som sagt något Radeon 9800Pro och en NEC 2500 eller en 2510. Om nätagget pallar :bgrin:
1 Guest(s)