January 11, 2010
Tjena!
Har senaste veckorna alltmer känt suget efter smpc och härlig överklockning ! Och måste nu slänga frågan på tal om det blir något iår igen? (tivivlar dock inte på det)
Och vad för sorts grenar som kan tänkas användas iår :9
Men säkert jag som bara är i tidigt skede ännu ^
December 7, 2009
Om du inte vill vänta till SMPC kan du ju alltid tävla på hwbot.org också 🙂 kanske bli medlem i NH's lag? http://hwbot.org/team/nordicha.....m/#Members
June 8, 2006
Nu när det publiceras lite frekvenser med Bulldozer så blev iaf jag lite nyfiken på hur högt man egentligen kan klocka Phenom-prollarna på luft. 😀
Finns det fler här som har Phenom och som är sugna på lite rejs med luftkylning? Förslag på gren/grenar? (cpuz, wprime etc) Tidsgräns?
Då alla (tror jag) gillar kakor så föreslår jag att ett paket med kakor kan va en bra vinst. 😛 Jag kan nog ordna något och skicka till segraren.
December 7, 2009
Oh ja, jag köpte nyligen en x4 980, toppmodellen av deneb alltså. Har inte ens testat den men den lär vara rätt så vass, med tanke på att de två senaste x2 555 jag hade lätt gjorde 4,7+ cpu-z på luft. Känns som roligast vore cpu-z, sp1m.. jag bangar inte för spi32m heller för den delen 🙂 En tanke är också 3d06 cputest.
Borde finnas bra många som sitter på phenom 2 här på forumet.
1 Guest(s)