October 21, 2004
Mean Machine wrote: Delta har fläktar i alla storlekar och former, men dessvärre säljs de inte i sverige, förutom 40 och 60 mm.
Annars är väl Sunon ena j**lar, samt Tt's trebladiga fläkt (om den säljs separat överhuvudtaget).
ja men tt smartfan är ju också 4800 varv...
February 12, 2003
Blymzten wrote: [quote=Mean Machine]Delta har fläktar i alla storlekar och former, men dessvärre säljs de inte i sverige, förutom 40 och 60 mm.
Annars är väl Sunon ena j**lar, samt Tt's trebladiga fläkt (om den säljs separat överhuvudtaget).
Och med det vill du ha sagt..?
Hitta en sån i sverige ny så är du duktig. Sunon finns däremot till salu i butiker, till skillnad från delta och smartfan.
October 21, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Blymzten][quote=Mean Machine]Delta har fläktar i alla storlekar och former, men dessvärre säljs de inte i sverige, förutom 40 och 60 mm.
Och med det vill du ha sagt..?
Hitta en sån i sverige ny så är du duktig. Sunon finns däremot till salu i butiker, till skillnad från delta och smartfan.
ja om du läst ordentligt...<--- så sa jag att om det är 4800 rpm så har jag redan cooler master
August 14, 2001
Är det inte intressantare att den blåser mycket än att den snurrar fort?
Här har du en som blåser mer än samtliga som säljs på Gtek (efter vad jag såg efter en snabb titt)
http://62.159.30.76/de/pdf/pro.....8312_h.pdf
Kontaktinfo för Papst i Sverige:
Ziehl-ebm AB
Aeggelundavägen 2
S-17562 Järfälla
Phone ++46-8-761 94 00
Fax ++46-8-36 23 06
[email]mailbox@ziehl-ebm.se[/email] http://www.ziehl-ebm.se
October 21, 2004
GooGeL wrote: Hm, du kan inte bara försöka klämma på en Vantec Tornado 92mm?
overclockers.se säljer sådana iaf :/
det är så grabbar att jag ska ha 2 sånna fläktar *villken det nu blir*
På mitt 6800LE gaiwnard.
har silencer men inte med regular fläkt..tykte den sög..vill ha mycket mer drag sen spelar det ingen roll hur mycket det låter för mig jag har endå hörlurar och fancontrol.
så det jag vill få ut är bra tryck. Såklart ger en 92mm mer lufflöde men det är cm3 och den är ju större vill ha mer kraft liksom..och sen har det väl blivit så att 2 80mm passar perfa :eye:
:bok:
KOM GÄRNA MED FÖRSLAG!
1 Guest(s)