July 22, 2003
Kör nog hellre på min Reserator faktiskt. Känns lite mer kvalitet. Iaf på första intrycket.
Edit: 1596 på Webhallen http://www.webhallen.com/prod......;ref=Buggy
August 10, 2004
Jag har haft min Zalman Reserator i snart 1 år, kopplad till P4 samt numera ett nVida 6600GT (AGP) och det rockar såååå hårt.
Dels är det knäpptyst (nåja, mer eller mindre) och det kyler exemplariskt. Har överklockat graffet ca 10% utan några temperaturproblem alls.
Min bästa investering på åratal!
January 28, 2004
HaHaHahAhAHahahahaha! Vilken tabbe det vore att köpa Thermaltaken. Läste en recension på Overclock Intellegence Agency där testarna hade fått drygt 2l klibbigt vatten i datorn för att Thermaltake inte hade tänkt på att trycket i "raketen" ökar i takt med värmaen. HAHaHaHAahahah!
March 4, 2003
Multiface wrote: HaHaHahAhAHahahahaha! Vilken tabbe det vore att köpa Thermaltaken. Läste en recension på Overclock Intellegence Agency där testarna hade fått drygt 2l klibbigt vatten i datorn för att Thermaltake inte hade tänkt på att trycket i "raketen" ökar i takt med värmaen. HAHaHaHAahahah!
Vill gärna se länk på det 🙂
March 14, 2001
Multiface wrote: HaHaHahAhAHahahahaha! Vilken tabbe det vore att köpa Thermaltaken. Läste en recension på Overclock Intellegence Agency där testarna hade fått drygt 2l klibbigt vatten i datorn för att Thermaltake inte hade tänkt på att trycket i "raketen" ökar i takt med värmaen. HAHaHaHAahahah!
Nja nu var det ju inte OCIA som hade testat den utan Overclocker Cafe och det händer endast då man inte använder slangklämor på pumpen...
1 Guest(s)