September 24, 2002
May 28, 2002
Razor_cut wrote: Har klockat min PII 400MHz till 520MHz och ökade poängen i 3dmark med 20% så jag tycker det var lyckat.
Mvh Raz
vad har du klockat med då??? men jag vet inte exat vad jag har för moderkort...
👿 aaaaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! 👿
jag vill ha en ny dator men dom kostar ju pengar =(
January 4, 2001
Det är liten risk att det går fel när du flashar... för mig har det gått snett en gång iofs... men då hade jag gjort om .bin filen.. Då blev det en masa roliga färger när jag boota datorn.. men det funka.. var bara att flasha om igen...
Har inte hört någon som har misslyckats med att flasha om med "orginal" filerna...
May 28, 2002
Coore wrote: Det är liten risk att det går fel när du flashar... för mig har det gått snett en gång iofs... men då hade jag gjort om .bin filen.. Då blev det en masa roliga färger när jag boota datorn.. men det funka.. var bara att flasha om igen...
Har inte hört någon som har misslyckats med att flasha om med "orginal" filerna...
Men om man inte vet vad man har för moderkort då.. ja jag vet man kolla sisoft sander och då ser jag att det e ett asus kort och då går jag in på asus sida och där ser jag inte det kortet jag har vad gör jag då??? 😀 😛
January 4, 2001
Endymeon wrote: [quote=Coore]Det är liten risk att det går fel när du flashar... för mig har det gått snett en gång iofs... men då hade jag gjort om .bin filen.. Då blev det en masa roliga färger när jag boota datorn.. men det funka.. var bara att flasha om igen...
Men om man inte vet vad man har för moderkort då.. ja jag vet man kolla sisoft sander och då ser jag att det e ett asus kort och då går jag in på asus sida och där ser jag inte det kortet jag har vad gör jag då??? 😀 😛
google.com
May 28, 2002
Coore wrote: [quote=Endymeon][quote=Coore]Det är liten risk att det går fel när du flashar... för mig har det gått snett en gång iofs... men då hade jag gjort om .bin filen.. Då blev det en masa roliga färger när jag boota datorn.. men det funka.. var bara att flasha om igen...
google.com
SÅ jag ska leta efter en sida som inte är asus som har bios skit till mitt moderkort =).... ok ska försöka
October 2, 2002
http://www.asus.com/index.asp Dom har ju BIOS updateringar till sina moderkort såklart ^^
2 Guest(s)