October 22, 2003
AMD_RULEZ wrote: Radlinker? Kommer med Omega-drivisarna, kör jag med, slipper starta om.
Inte det vackraste progget, men ack så funktionellt och enkelt.
Håller me dej !!
Radlinker e kalas ^^
Fractal Design XL | Gigabyte Z68XP-UD3P | i5 2500K | 8GB DDR3 | Corsair Force 3 120GB | HD6950 2GB | 6TB
October 24, 2003
m4qs wrote: En liten nobbfråga: Omega drivisarna och ATI catalyst drivisarna är väl inte samma sak? Vilken av dom ger bäst prestanda i spel till mitt x800pro?
Eftersom Omega tar catalystdrivsen och optimerar för spel, så borde det vara omega, jag själv kör Omega! Fast jag har hört att i vissa (få) spel så har Omegas varit sämre än Catalyst. Det är som allt annat en smaksak!
July 3, 2003
johan_lojan wrote: [quote=m4qs]En liten nobbfråga: Omega drivisarna och ATI catalyst drivisarna är väl inte samma sak? Vilken av dom ger bäst prestanda i spel till mitt x800pro?
Eftersom Omega tar catalystdrivsen och optimerar för spel, så borde det vara omega, jag själv kör Omega! Fast jag har hört att i vissa (få) spel så har Omegas varit sämre än Catalyst. Det är som allt annat en smaksak!
Omega finns inte med CCC va?
August 16, 2004
November 8, 2003
Segis wrote: [quote=Hudsonhawk]Atitool ... Direkt också kan man kolla vad gfx max core och memory är
Är det pålitligt då?
Nej, det är det inte.
Det tart ut ett maxvärde som funkar bra i programets test, men i 3dmark eller tex doom3 funkar det inte.
Skit med andra ord.
1 Guest(s)