February 3, 2003
Nej mitt kort är inte dött. Det lever mer än väl 🙂
Kommentera bara bilden.
Det är en luftkyld 2600+ tbred som är upplåst.
BILD
mer bilder kommer senare ikväll. Ska se om jag kan få skiten någotsånär stabil i bra fsb.
February 3, 2003
ocz: Tack 😉
Dadde: Den lär vägra 2,7ghz utan 2,1V+ Den verkade gilla 22multi 😛
mattan: Om jag räknar på saken så mellan 1,7-2V. 2V körde jag sist. 🙂
Ända moddar jag har är extra kylning på VTT och VDIMM samt Sb och Nb. Och jag har gjort vdd penn modden 🙂 Detta är Dualchannel
February 3, 2003
AarJay wrote: OMFG, 2.112 V och 270 FSB.... 😮 rätt extremt, dock inte så hög klock trots denna sjukt höga FSB 😛 kanske man ska prova maxxa sina egna PC2100'or... med 3.2 kanske jag kan få dem upp i 250??
Jag vet jag är så jävla korkad ibland. Inte fan behöver den så mycket vcore. Troligen inte mer än orginal men fattar inte varför jag höjde den. Ska försöka mig på ett 9,5multi screen shot med 270fsb har jag tur går den igenom Sisoft sandra med. Den gör det i 265 ganska lätt men över det så är det lite strul.. Mer VDD.. 😛 Ska dra upp 3,3v linan med...
amd jag hade tur och jag har moddat kortet 🙂 vi kan göra det på ditt med 😀
January 8, 2003
Jag kom till ett visst konta lan å då hade han redan börjat klocka nån mystisk p4a. Men ägarens minnen till p4an ville inte riktigt så då åkte Kvadds in och när han skulle plocka ur dem så var en viss kylfläns på den lilla volt regulatorn i vägen å drog med sig hela regulatorn, så nu måste en ny liten plast bit lödas dit, reservdelar e på väg från säker källa.. 😛
1 Guest(s)