December 27, 2000
July 21, 2001
Första Prototypen kommer att bli i plåt, (galvad) p.g.a det blir så mycket biligare. men bara jag gort den å fått allt som jag vill, så släpper jag mina första ALU prototyper för försäljning. Hoppas det blir snart. Fast med dessa leverantörer, jaja.
Bästa namn bidrag nu är: Permafrost
MVH
Freerider
December 19, 2000
Jo... snackade med syrran (jurist) om det där med sekretess-biten. Det finns absolut INGET som säger att du inte får säga namnet på det kylmedium du använder
Och OM det skulle finnas det, så får du definitivt inte sälja utrustning som innehåller detta medium.
Jag är högintresserad av ditt system, men vill veta vad det man köper innehåller / består av.
/Erik
April 24, 2001
On 2001-07-30 01:18, Erik Johansson wrote:
Jo... snackade med syrran (jurist) om det där med sekretess-biten. Det finns absolut INGET som säger att du inte får säga namnet på det kylmedium du använderOch OM det skulle finnas det, så får du definitivt inte sälja utrustning som innehåller detta medium.
Jag är högintresserad av ditt system, men vill veta vad det man köper innehåller / består av.
/Erik
Beror väl på om han har något avtal med en finansiär eller liknande, kan ju vara så att det är en ny idé och som skulle avslöjas om vi fick veta vilka ämnen som användes...
/Micke
February 11, 2001
December 19, 2000
On 2001-07-30 01:39, Freerider wrote:
Hii Klart ni kommer att få veta vad det inehåller.
men inte nu. Ska hålla det lite hemligt ett tag till. Så ha tåla mod. får snart veta det.Vill få allt å funka först.
MVH
Freerider
Självklart förstår jag det!
Det var just det att man ju vill veta vad det man köper innehåller
Då är det lugnt vet du...
/Erik
May 28, 2001
Ta Frostmaster 2000 :worshipp:
320MB pc-100 RAM
IBM deskstar 30gig
Soundblaster AWE64
En 115V fläkt som stinker brännt!
[ Detta Inlägg ändrades av: MadMax den 2001-07-30 16:41 ]
December 27, 2000
med du... liksom lådan är inte det viktiga.. vi vill se bilder/få resultat från kylanordningen, så folk vet vad det är som du snackar om, det börjar låta lite "undanflyktigt" ta mig inte på fel sätt nu. jag hoppas du förstår vad jag tycker det låter som.
lite onödigt att gå ut med en grej som uppenbarligen inte fungerar/är färdig så långt innan, man ser ju bara hur massa inlägg det har kommit om en grej som ingen vet vad det är för något, jag kan inte färstå hur varför alla är så engagerade.. killen kan ju inte visa upp någonting alls,
jag väntar med spänning på denna "revolutionerande sekretessbelagda preodukt"
jag vill inte vara otrevlig, men jag är skeptisk.
aja ha d bra alla
//Kristoffer
March 22, 2001
ett bra name e ju cooltek men vet inte om något annat företag har det..
har även en fråga eftersom inget ämne kan hålla sig under rumstemp i en längre tid...så undrar jag hur f-n du ska kyla ner ditt lilla "hemliga ämne.."????
Graffekort Creative geforce 2mx
Hårdiskar scsi 19gb rpm 10000 5,3ns cashe 4mb Imb
Hårdsikar ide 20gb rpm 5400 Samsung
Scsi kort Tekram 80mb/s
[ Detta Inlägg ändrades av: NoFear den 2001-07-30 18:59 ]
1 Guest(s)