July 21, 2001
Hi....
jag fattar å om ni tycker det värkar underligt. men det e ju inte jag som bygger själva kylagregaten. skulle ha varit klart förra veckan om det va som dom sa till mig. men om ni inte tror på det så.. jaja kan inte göra något åt det just nu. mer än hoppas på att jag får allt jag behöver. Jag fick ett system att prova med. å det va så där. prata med dom å dom skulle göra ett mindre med bättre egenskaper för mitt endamål.
Skulle inte ljuga om en sån sak... vet bara att det kostar som f...n att ta fram ett sånt här system.
Har ni övriga frågor så skriv ett inlägg
Tycker inte det är så kul nä det blev så här jag heller....
MVH
Freerider
June 15, 2001
July 21, 2001
Nu är jag på väg ner å ska titta på lådan. eller delar som ska bli lådan förförsta gången själv.... Så jag hoppas dom har gort allt efter mina mått Så det kanske kommer några dåliga bilder ikväll/morgon beror på om allt går som det ska...
Har tyvär ingen digital-camera så jag tar det med min web-cam. Jaja men ser ju vad det är iaf.
Jo justja det blev en prototyp i ALU iaf.
MVH
Freerider
July 21, 2001
När man kan börja beställa vet jag inte än...
Nu sitter jag å plockar ihop alla delar. tar nog lite tid men nu har jag fått allt iaf. Fattas bara lite hål för fläktar,mm. Efter som jag inte viste exakt va jag skulle ha dom. måste testa var dom gör störst effekt
MVH
Freerider
June 28, 2001
2 Guest(s)