December 27, 2000
December 19, 2000
ja, onödigt när en konstruktiv person försöker få tips från professionella användare ( eller vad vi ska kalla oss för... ) att förbättra sin nyfunna idé, som säkerligen kan utvecklas till något mycket bättre genom att fråga på ett sådant här forum. men att ge dålig kritik är inte att föredra i vissa lägen. Visst kan det ges kritik, men att direkt klanka ner på individen som verkar ge mycket energi i sitt projekt kan vara att ses som destruktiv kritik när person som ger, i verkliga fallet bara vill att det ska nås ett mål, alltså att människor som i sedvanlig svensk tradition inte vill ge positivt bemötande när en person som kan mer eller mindre än sig själv, inte vill sänka sin stolthet och därför sänker sig till att vara nedlåtande åt den i detta fallet konstruktiva person som vill få sina förslag godkända utav de som kan sina saker.
hoppas att detta ger lite mer inblick hos de (inga namn nämda) som vill stjälpa istället för att hjälpa!
July 30, 2001
Helt enig med jocke der, ja. Helt unødvendig å kaste dritt om man ikke har noe annet mer fornuftig å si.
Gleder meg til å høre hva freerider har kommet opp med, håper han fortsatt leser forumet, og at han er nær enden av sitt prosjekt. Blir spennende å se hva han har fått til.
December 27, 2000
HAHA LOL =PPP
nej, men som sagt, lite vidareutveckling av det hela hade varit bättre..
hittils:
jag har en jättebra kylanordning?
dapublic: info info info, ge oss bilder vi vill se:
free..: nää... jag jobbar på det.. =P
dapublic: gimmie gimmie
free..: näää, prototypen e klar men jag jobbar med en låda?!!11!1
(en låda so what? vem e intresserad av lådan?)
detta lät förmodligen ganska lol, och nu kommer säkert nån grinsill att lipa på mig. men vet lipsillen vad? jag bryr mig inte direkt. =(
March 18, 2001
December 27, 2000
1 Guest(s)