December 20, 2000
February 7, 2001
Jepp har en på min T-BIRD [email=1333@1540]1333@1540[/email] 2.0v och jag har 26 grader i idle och 41 grader i full load (efter 10h med 3Dmark2001) har en rumstemp på 24 grader.
Eftersom jag har swiftechs reostat så kör jag fläkten på lägsta hastigheten. Full load tempen är mycket lägre om fläkten går för fullt men då tror man att man åker med en helikopter
December 20, 2000
March 29, 2001
Finns Swiftech MC462 tillgänglig att köpa ifrån någon svensk återförsäljare?
Ifall du beställde den direkt ifrån http://www.swiftnets.com/ - hur mycket kostar det då med frakt och moms inkluderat?
February 7, 2001
Jag köpte min Swiftech MC462 hos http://www.tjcomputer.com han har nu öppnat sin hemsida igen och kylflänsen kostar 970:-.
På högsta hastigheten låter den som en Större dammsugare
Eftersom den har en 80 fläkt skriker den inte lika mycket som en fop32 med en 60 fläkt.
Sedan är den förbannat snygg också
Jag har också 3st 120 papst, 1st 92 papst , och 2st 80 papst fläktar i lådan (dessa hör man inte).
December 20, 2000
Ja hoppas han kan öka ut sortimentet ordentligt! Det hade varit trevligt med lite rediga vattenkylnings system istället för senfu m.m..
Tekniknörd som gillar att träna.
March 6, 2001
gubbar/grabbar kylning.com skall ta in lite vattenkylningsgrejor ifrån dangerden.com nu snart har jag fått ett mail om idag ifrån dem, så nu får vi bara hoppas på att det snabbar på lite så man kan köra vatten innan den riktiga sommarvärmen kommer till vårt avlånga land...
Jo det vet jag! Men det var därför jag sa utöka! Han liksom inte något vattenblock för fcpga processorer som vissa kanske skulle behöva.. nämner inga namn..
Hehe
Jo han skrev också att det var lite knapert i sortimentet men att han skulle försöka fylla ut det omgående!
Så det fixar sig nog..
March 4, 2001
2001-05-09 19:20, skrev Slass:
TJ har öppet!!!Det var då ett tag sedan sist....
Visst men jag vet itne om man kan säga att dom verkligen har öppet? Sidan e ju så seg att man får magsår...jag har låtit sidan med vattenkylninggrejor stå och ladda och tre produkter har kommit upp efter 5 minuter...??
1 Guest(s)