March 4, 2001
Tittade in på skribofonts hemsida under Tillbehör, Processorer och gissa vad man hittar!!
6901 CPU-fläkt Taisol koppar CGK760092 Socket A Upp till 1,5Ghz. 21.19CFM.
Normalpris: 286:- Rabatt 3%: 277:- Rabatt 5%: 272:- Aktieägarrabatt 7%: 266:-
Lagervara: Finns i lager.
Lev.Art.Nr: CGK760092 Garantitid: 1 år
Såg även att dom säljer massa orb:ar, alphor och en del globalwin kylare 😀
f-n nu e det dags att skaffa taisol
Ja där ser man.. Skribofont har sina stunder..
Nä men man glömmer att titta där efter såna saker.. men ibland finns det där!
Tekniknörd som gillar att träna.
March 4, 2001
!!!
Kollade under Datorlådor och gissa vad man hitta!
5117 Miditower Chieftec DX-01B-D 4st 3,5" 4st 5,25", 340W ATX (Stödjer AMD och P4), Svart.
Normalpris: 1299:- Rabatt 3%: 1260:- Rabatt 5%: 1234:- Aktieägarrabatt 7%: 1208:-
Lagervara: Tillfälligt slut.
Lev.Art.Nr: DX-01B-D Garantitid: 1 år
Dessutom säljer dom papst och titan fläktar!!! Äntligen slipper man frakten
[ Detta inlägg ändrade av Daniel R 2001-05-09 07:39 ]
December 20, 2000
Ja och när man snackar frakt på DB så är det inte de små pengarna som är inblandade!!
March 4, 2001
2001-05-09 12:14, skrev Daniel:
Till detta chassiet följer det med 2 st bottenplatter då eller? Och hur är det egentligen......P4 har väl en annan strömförsörjning???
jag antar att du menar att det följer med 2st nätaggregat? Nejnej, skillnaden mellan ett P4 agg och ett vanlig är en extra 4-pin sladd, inget annat. Ett P4 aggregat går att använda som ett vanlig agg.
March 4, 2001
Aha nu fattade jag vad du menade med bottenplattor, sorry för det förra meddelandet
Nej,det som gör lådan P4 kompatibel är som sagt aggregatet men bottenplattan som du menar är det fyra hål i bakom processorn, det är enda skillnaden mellan en vanlig bottenplatta och en "P4 bottenplatta"
Nä men p4 moderkort passar inte i vanliga ATX lådor! Vissa nyare ATX lådor har kanske hål för p4 moderkort också.. Men de flesta har fel fästen på moderkortet (eller de har inte fästen för det)..
Men Asus t.ex skickar med en ny bottenplatta som göra att moderkortet går att fästa i alla ATX lådor!
Jag vågar inte svara på det faktiskt.. Men det kan nog räcka. Men kola upp det om du ska ha en p4! 😀
March 4, 2001
2001-05-10 10:19, skrev Anton:
Nä men p4 moderkort passar inte i vanliga ATX lådor! Vissa nyare ATX lådor har kanske hål för p4 moderkort också.. Men de flesta har fel fästen på moderkortet (eller de har inte fästen för det)..
Men Asus t.ex skickar med en ny bottenplatta som göra att moderkortet går att fästa i alla ATX lådor!
1. Har jag sagt att det gör det eller? ?????
2.
Nej,det som gör lådan P4 kompatibel är som sagt aggregatet men bottenplattan som du menar är det fyra hål i bakom processorn, det är enda skillnaden mellan en vanlig bottenplatta och en "P4 bottenplatta"
Nä men det kan lätt misstolkas..
1 Guest(s)