June 3, 2001
http://www.vr-zone.com/guides/a7m266/
Vad ska man säga, underbart men kort?
December 19, 2000
Visst e det häftigt å se folk som når sånna dröm höjder...men ärligt talat grabbar så e det inget som direkt imponerar ...tycker inta jag iaf.
Ska de va nått å komma med så ska de vara en kylning som man kan köra 24/7 och ha med sig på lan utan fööör mycket besvär....annars kan det kvitta för min del....!
Jo jag håller totalt med på den fronten! För mig är det också ointressant att de kör i 2.2Ghz någon timme bara för att göra några benchmarks. Men det är jäkligt roligt att se!
Tekniknörd som gillar att träna.
August 17, 2001
Pratade med en lärare i skolan själva kvävet var väll inte så dyrt utan det är själva "termosen" som man får det i som är dyr och man kan inte få den "helt" tät endå så det kokar/dunstar bort iaf.... så skall man ha kväve kylning så kostade det typ 2000 spänn imånaden för en sån där termos å då kanske den inte räcker en månad heller men det kostar om man skall ligga på topp vem vill inte ha en processor temp på -180 lr ja cpun får du inte så kall men kvävet är så kallt... nu kan det vara många fel här eftersom jag inte kan garantera det jag säger men jag litar på min Kemilärare!
March 4, 2001
On 2001-08-28 21:10, Phat^Trance wrote:
asså e det bara jag som tycker att det e onödigt att visa att man klarat av o "klocka" prollen så mycket? en överklockad prolle SKA GÅ O ANVÄNDA SKITEN,,,killen kan ju knappt använda den överklockade datorn,,
Ojoj phat blev lite avundsjuk?
Nej men det är väl klart att det är kul att se hur mycket en processor klarar vid extreme förhållanden, det tycker iaf jag.
1 Guest(s)