February 12, 2003
Calathea;1256643 wrote: Jo, jag borde kanske ha nämnt att min artistiska ådra är begränsad 😉 men jag hoppas att vi kan få fram en bra signature i den här tråden 🙂
Jo, jag kan lugnt påstå att jag inte hade lyckats göra den bättre själv. 🙂
Kritik har jag däremot aldrig varit dålig på att ge. 😛
Jättebra initiativ Calathea! Som tidigare talare påpekat är den kanske inte 100% rent grafiskt men det spelar ingen roll, sånt fixar vi till ganska enkelt. Vi har lite lösa planer på att fixa en separat logga för NHOC när vi lanserar vår nya sajtdesign så då blir det nog lättare att sy ihop signaturen på ett bra sätt.
Ska kolla på den där hwbot templaten, man vill ju gärna flasha med sina 0,2 poäng.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
January 26, 2010
Trevligt med en ny design, tycker att själva layouten (exkl forumet) inte ser vidare bra ut! Söker ni en grafiker kan jag rekommendera http://www.kluven.se (har jobbat rätt mycket ihop med honom).
Det kommer att bli stor skillnad mot hur det ser ut idag. Dagens design var ett tillsvidareupplägg för att vi skulle kunna lansera sajten med nytt forum och ny backend. Så hoppas att den ny-nya designen kommer att uppskattas. Tack för tipset hirsch, ska ta det i beaktning om vårt nuvarande går i stöpet.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)