November 10, 2002
jo...i forra traden sa fragade jag om enermax....jag kopte faktiskt enermax och jag tycker personligen att den hors for mycket...
Jag har nu hittat en importor i Ungern (der jag fn. er) och fragan(orna) er foljande:
1) er en 12db's model tillreckligt for 300W PSU (normalbelastat)
2) trycka pa en papst flekt pa min titan heatsink??? vilken temperatur kan man da komma upp i???ngra erfarenheter???
3)med sa laga db(och formodligen relativt lagt airflow), er det lempligast att trycka dit ngn chassiflekt???
Jag lider verkligen eftersom jag har fatt nippran pa att ha en sa tyst dator som mojligt for att halla den igang under dygnets alla timmar utan att somnen stors....
Tack
May 31, 2002
Om du har klockat ner den så pass så kan du sänka spänningen till processorn också. Det gör en stor tempskillnad. Större än själva nerklockningen. Det är bara att dra den så lågt att den fortfarande är stabil.
Testa sig fram med andra ord.
Och ang nätagget med 12 db papst så tror jag inte det är några problem. Vet många som kör sin fläkt i nätagget på 7 volt (inkl jag själv) och även så lågt som 5,5 volt utan problem
November 10, 2002
jo...derfor att -----*a ----- *a* ------- *o* ---inte finns med pa min keyboard...det er ju fan inte klokt ...ALLA verkar storas av det faktum att jag skriver som jag gor...lesbart e det ju i alla fall.... :vit: tror jag...jag har inga problem med att forsta...men...sa er det ju jag som har skrivit och jag borde vel forsta vad jag sjelv skriver...men.....om ngn annan skrev som jag skriver - skulle jag da ha forstatt den texten lika bra som jag forstar min egen text???? ja gubbar...grunda pa det och fatta att jag er beta testare for ALLA dom storsta hardware tillverkarna...kolla in min spec sa har ni "beviset"...svart pa vitt...
1 Guest(s)