November 28, 2001
Ska man våga sig på en volt mod tror ni????
http://www.xbitlabs.com/video/.....rclocking/
Jag är lite tveksam för jag har ju ett ASUS V8200 GF3 Deluxe
[Image Can Not Be Found]
Och inte ett ASUS V8200 GF3 pure som dom voltmodar där.
Är det någon som vet om det är samma voltmodning på ett pure som ett deluxe???
Är det de så ska jag nog ta och voltmoda mit kort också, nu när jag ändå har så bra kylning 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: daniel_xx2001 den 2002-02-17 02:20 ]
November 28, 2001
On 2002-02-17 03:04, -ChaoS- wrote:
Kan du ta och ge faan i de där stora bilderna som folk har sagt till dig massor av gånger nu? Posta länkar på sin höjd!
Va fan är det med dig igentligen?? 🙁
Sitter du på 33k modem eller??
Jag har provat och ladda upp dom här bilderna med 56k modem, och det tar fan inte lång tid så va fan är det du grinar för??
Och upplösningen är ju fan inga problem med för det fins kanpt inte en j**el i dag som ligger och fiser i 800*600!!!!
Och det fins faktiskt folk här på NH som gillar bilder direct i tråden, och gillar att bilderna är lite större så man ser detaljer!!
Så jag tycker att dit resonemang om tunga och stora bilder är lite (mycke) övergrivet.
Det fins säkert folk som holler med mig om det också!!!!
July 18, 2001
On 2002-02-17 16:11, nILGot wrote:
Jag sitter på 56K och det tar på sin höjd ca 10-15sek att ladda. inga problem. Det är bara kul med lite bilder i forumen.
Tycker du att det är lika kul att se samma bilder i 5 olika trådar i samma forum?
Och daniel, sorry att jag blev så pisst off, men det är lite störande att se samma bilder på flera ställen framförallt eftersom att du även blivit hänvisad att sänka bildstorleken av en administratör. Men skitsamma nu, gjort är gjort. Men det vore ju bra om du kunde posta länkar eller mindre bilder i framtiden.
2 Guest(s)