October 10, 2002
finns på komplett, blå röd gul
August 14, 2001
förlåt om jag snor din tråd... men har med en fråga... denna färgen, antar den är blandad med vatten? vad är det för vatten? är det avjonat? hur är karamellfärg? är det kranvatten eller destilerat i denna? har nog egentligen ingen betydelse på d små mångderna men kan ändå va kul å veta...
March 14, 2004
Frisk wrote: förlåt om jag snor din tråd... men har med en fråga... denna färgen, antar den är blandad med vatten? vad är det för vatten? är det avjonat? hur är karamellfärg? är det kranvatten eller destilerat i denna? har nog egentligen ingen betydelse på d små mångderna men kan ändå va kul å veta...
Kör med liite glykol i så kan du köra kranvatten 😉
August 14, 2001
NeO du kan använda tursen i en överstrykningspenna, den är UV-aktiv... men frågan var inte vad det var för vatten jag skulle ha, utan frågan var vad det var för vätska till UV-aktiva färgen..
ocz, är du säker på det? finns ju fortfarande joner i vattnet då... du har ju glykol i vattnet i bilen, varför ska du då använda destilerat vatten? bildas dessutom massa avlagringar av kranvatten... innehåller ju kalcium å otäckheter... jag kommer iaf köra med destilerat vatten, förhållandevis väldigt billigt, om man ser helhetspriset av vad vattenkylning och datorer kostar...
1 Guest(s)