July 18, 2001
On 2002-02-17 01:04, Zkeeter wrote:
Lägger den mellan proppen å flänsen för att man inte ska kunna krossa proppkärnan.
En propp har du i ett proppskåp, inte som du verkar mena där en CPU ska vara.
För att svara på frågan så är en shim till för att skydda CPU coren när du monterar Clip-On kylare. En shim kan också sänka CPU temperaturen en aning.
November 28, 2001
On 2002-02-17 01:40, Zkeeter wrote:
Man måste va seg i huvve om man inte fattar att jag menar processor när jag sejer propp!!
Japp håller med 😀
Propp är helt rätt 😀
Alla vet vi ju hur en propp fungerar om man vill ha ut mera kräm än orginal får man spänna på mera kylning och kyler man inte nog så bränner den 😀
July 18, 2001
On 2002-02-17 01:45, daniel_xx2001 wrote:
Japp håller med :grin:Propp är helt rätt 😀
Alla vet vi ju hur en propp fungerar om man vill ha ut mera kräm än orginal får man spänna på mera kylning och kyler man inte nog så bränner den 😀
Är du helt säker på hur en propp fungerar? Inte så värst ofta man ser proppar med kylflänsar på.
November 28, 2001
On 2002-02-17 02:04, -ChaoS- wrote:
On 2002-02-17 01:45, daniel_xx2001 wrote:
Japp håller med :grin:Propp är helt rätt 😀
Alla vet vi ju hur en propp fungerar om man vill ha ut mera kräm än orginal får man spänna på mera kylning och kyler man inte nog så bränner den 😀Är du helt säker på hur en propp fungerar? Inte så värst ofta man ser proppar med kylflänsar på.
Äsh det beror på att proppar är billiga så när folk vill ha ut mera kräm ur sina proppskåp så köper dom nya proppar som pallar mera kräm (amper)utan extra kylning
På så vis så slipper dom ju spänna på mera kylning på sina gammla proppar 😀
July 18, 2001
On 2002-02-17 02:17, daniel_xx2001 wrote:
Äsh det beror på att proppar är billiga så när folk vill ha ut mera kräm ur sina proppskåp så köper dom nya proppar som pallar mera kräm (amper)utan extra kylning
På så vis så slipper dom ju spänna på mera kylning på sina gammla proppar 😀
En propp som tål fler ampere, går inte in i en hållare för en klenare propp. Detta av säkerhetsskäl. Och det kvittar om du så hänger på 20 kilo koppar på en propp, den tål inte mer "kräm" ändå.
January 30, 2001
Varför kan folk inte bara släppa att en person tex skriver 40meg istället för 40gig på hårdiskar ( själv gjort det och folk diskuterade det mer än själva frågan ja gav, och det är samma här). Om det verkligen inte är någon som förstår så kan han skriva, men i 99% av fallen så fattar alla vad personen frågar efter, men ändå så kan folk bara påpeka vad som är fel.
Nog för att ni svarade på hans fråga en bit upp, men dra inte ut på det nu då.
Nu har iaf ja sagt min mening, börjar reta mig på alla "lustigkurrar".
1 Guest(s)