May 29, 2001
On 2001-11-13 10:22, Plogen2001 wrote:
Men dom på tomshardware är ju sponsrade som fan!!!
Man kan ju kolla på andra sådana tester och då brinner ju P4:an upp också!!!!
Men så finns det ju moderkort som har aoutomatisk avstängning och det var det jag undrade om mitt ASUS A7A266 har vet någon det??????????????????????
😕 😕 ????????
lägg ner...sponsrade av vilka?? skulle va amd då i sånna fall, lycka till och hitta en annan hårdvar site i klass med tomshardware där dom rackar ner lika mycket eller mer på intel, men han har ju rätt, intel förtjänar all kritik för dom hoppade på rambus (rambluff) vågen
December 19, 2000
On 2001-11-12 19:28, Axzell wrote:
On 2001-11-11 14:21, Plogen2001 wrote:
Vad oseriöst det är här på NordicHardware!!!!!!!!!!!!!!!🙁
Jepp, bara struntprat i forumet 🙁
Axzell want the old NH back!!!!
No newbie's, just professionals!
Bara ta å lägg ner det för f***n...alla har vi varit newbies..å kom inte å påsta att du inte ställde korkade frågor i början...alla har rätt till forumet...så ge fan i att komma med sådana påståenden...dem kan du hålla för dig själv...forumet är till för alla..punkt slut...!
DETTA GÄLLER ALLA TA NU FÖR H****TE Å SKÄRP TILL ER
July 21, 2001
On 2001-11-13 10:40, squarepusher wrote:
On 2001-11-13 10:22, Plogen2001 wrote:
Men dom på tomshardware är ju sponsrade som fan!!!
Man kan ju kolla på andra sådana tester och då brinner ju P4:an upp också!!!!
Men så finns det ju moderkort som har aoutomatisk avstängning och det var det jag undrade om mitt ASUS A7A266 har vet någon det??????????????????????
😕 😕 ????????lägg ner...sponsrade av vilka?? skulle va amd då i sånna fall, lycka till och hitta en annan hårdvar site i klass med tomshardware där dom rackar ner lika mycket eller mer på intel, men han har ju rätt, intel förtjänar all kritik för dom hoppade på rambus (rambluff) vågen
vid det här laget är det allmänt känt att th ALLTID har visat sämre resultat på sina AMD prollar än någon annan site och bättre på intel prollarna, folk har disskuterat ett bra tag om det ligger någon financiell andledning bakom...
August 16, 2002
http://www6.tomshardware.com/c.....eo-05.html
hittade jag på en gång ju.. 😛
June 20, 2002
kan rapportera att mitt 8RDA+ har ett alldeles ypperligt överhettningsskydd...
Ja, jag har råkat få användning för det...
startat datorn med flänsen åt helvete snett, så att den haft i princip ingen kontakt med prollen...
så att det inte finns ett sådant skydd är ju lite att ta i, men jag tror inte att det finns något välfungerande på moderkortet som det var tal om från början...
2 Guest(s)