February 3, 2003
February 3, 2003
December 19, 2000
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]undra om det blir Naughtyboy eller bF0rD som kan posta en 4 GHz-wcpuid först? 8)
Men det är ju inte rättvist...jag har inte ens min prommy hemma.
Han har försprång...dessutom har en 3.0 :blink:
Ge mig en sån när jag fått prommyn...så kan vi racea... 😀
February 3, 2003
July 11, 2002
ye dudes!
Fick upp min i 3ghz, ganska nöjd med tanke på att jag har ett par kassa minnen samt att jag kör intels retail kylning med deras sunkiga thermalpad.
100% stabilt i PCmark2002,3dmark2001. Nu återstår å se vad prime95 säger.
Ska fixa bättre kylning tillsammans med ac3 och flasha biosen och fixa GAT (PAT) samt att abit ska skicka mig en ny NB kylning 😉
December 19, 2000
Smirnoff wrote: ye dudes!
Fick upp min i 3ghz, ganska nöjd med tanke på att jag har ett par kassa minnen samt att jag kör intels retail kylning med deras sunkiga thermalpad. 😉
MEN SNÄLLA SÖTA..!!!!!!!!!!!! 😮 😮
Väck med paden och på med AS3....omedel bums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cy:
Borde lätt göra 200mhz till.
Vilken volt kör på..??
July 11, 2002
Naughtyboy_2000 wrote: [quote=Smirnoff]ye dudes!
Fick upp min i 3ghz, ganska nöjd med tanke på att jag har ett par kassa minnen samt att jag kör intels retail kylning med deras sunkiga thermalpad. 😉
MEN SNÄLLA SÖTA..!!!!!!!!!!!! 😮 😮
Väck med paden och på med AS3....omedel bums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cy:
Borde lätt göra 200mhz till.
Vilken volt kör på..??
Jo den skall bort snart, samt en ALCU+Ac3 på väg.
Mitt moderkort undervoltar rejält, är inställd på 1.525 men får fram endast 1.488.. Kör 100% stabilt i prime 95.
Costa rica tillverkad
Tempen vill jag inte prata om 🙂
pssss: 66c Load i prime95 ..
July 28, 2003
gabbax wrote: Dett är INTE mitt result utan en god vän
Prommy,IC-7,2.4C ORGINAL volt
http://w1.565.telia.com/~u5650.....325fsb.jpg
Hörru du du 😀
Orginalvolt... På screenshoten så ligger han på 1.68 vilket borde vara 1.7 i bios... Det är visserligen barnsligt lite i den hastigheten. Jävligt avundsjuk på den cpu'n blir man.
February 3, 2003
July 28, 2003
Jag vill inte vara kritisk men jag vill gärna se en par timmars Prime95 körning i någon av de bootningarna. Boota till desktopen blir lättare och lättare. 🙂
VCore runt 1.8V brukar göra mig nervös och ... besviken då allt blir så förbannat varmt då... Men det behövs ofta för att få Prime stabilt.
3 Guest(s)