April 5, 2003
hehe titta vad jag har skaffat...
http://www.gtek.se/index.php?m.....03262ebe49
Ska bli roligt å se hur högt man kommer nu. Har bara kört fläktar tidigare.
0308MPMW ska ju clocka rätt högt och med minus grader går det nog pressa lite till hehe...
November 26, 2002
Tänk om du har oturen att få en halvkass CPU? Då hjälper det inte speciellt mkt med ett bra kylningssytem. Lite vågat tycker jag...dock förbannat grymt system. Testa din CPU innan...om du inte redan gjort det.
Dessutom tycker jag Aseteks WaterChill verkar riktigt bra också. Det räcker gott och väl till mig iaf.
April 5, 2003
jaja det var faktiskt så att jag fick lådan av morsan och farsan i födelsedags present idag sså det är ju inte jag som betalat och får man en låda för 7000 så klagar man inte.
Och processorn har jag kört i 3300+ men den blev extremt varm så jag backade ner till 2800+ räckte för tillfället men nu har ju Arne kommit över 2700mhz så jag får väl försöka ta honom hehe...
January 7, 2003
Darko wrote: jaja det var faktiskt så att jag fick lådan av morsan och farsan i födelsedags present idag sså det är ju inte jag som betalat och får man en låda för 7000 så klagar man inte.
Och processorn har jag kört i 3300+ men den blev extremt varm så jag backade ner till 2800+ räckte för tillfället men nu har ju Arne kommit över 2700mhz så jag får väl försöka ta honom hehe...
förstår inte föråldrar som uppmanar deras barn att bli datornördar.
Det borde vara samma straff som misshandel på det.
(jag skulle i och för sig inte banga att få en i present)
1 Guest(s)