June 20, 2002
[-Pale- wrote: ]Liten fråga bara...
Jag har hört att xp prollarna ska ha inbyggd termistor. Hur läser man av den ? (om den finns)För mitt mobo visar typ 25 grader, men evoraptorn visar minus 15.
man läser inte av den... den är reserverad för moderkortens överhettningsskydd...
Den temp man får deån moderkorten är en sensor som mäter temperaturen på luften i sockeln...
October 20, 2001
Hanzaq wrote: word=så sant som det är sagt... Och förresten, varför kyler vapochill bara processorn? Skulle ju vara trevligt om den kunde kyla grafikkortet oxo! Då skulle man kunna klocka jättetrevligt... Varför??
Därför att den bara är byggd att kyla processorn ÄN...
Samma med Prometeia som jag tänkte fixa nu med en nya som e på G men GLÖM DET kan jag ju säga nu, har hört att Prometeia utveklar just nu samma model till att kyla fler grejer så jag väntar tills den kommer...
LITE off topic men vadå, varför måste det ALLTID komma in nån och kritisera varför? *suck* Snubben ville ha en vapo nuff said! Fattar inte varför man måste börja i änden... köp en processor och inget annat först om du uppgraderar... Nån som sett nå liknande 10 buds ord?
1. Du skall ikke köpa något annat än processor först
2. Du skall köpa ett moderkort efter processor om du tänker uppgradera
3.
4.
yada yada yada....
Sorry att jag inte kan hjälpa dej men jag har tänk på ett tips och genom att ignorera den typen av kommentarer från början kan KANSKE bidra till att man slipper 78 onödiga poster till i en tråd... Bara en tanke!
Lycka till me kylningen, btw... önskar jag hade minus i min också... Men de kommer 😀
Just nu annordnar jag grill fester i min burk för den som vill vara med, el:en står jag för 😮
3 Guest(s)