August 16, 2004
Tjena
Jag har en P4 3,0HT(ej överklockad) , 1024DDR, 680Gb HD, ATI RADONE 9600 256Mb, Ett Gigabyte GA-8iSXT moderkort, Omega drivrutiner till grafikkortet. WinXP SP1
Jag får ca 9800poäng i 3dmark2001, vilket en kompis till mig slår med en mycket äldre dator.. 🙁
Vad tror ni det är som är flaskhalsen?
Skilljer det mycket i hastighet på olika moderkort??
August 16, 2004
January 22, 2004
August 16, 2004
vector wrote: du har inte glömt stänga av AA och dylikt?
Om du menar i egenskaper för bildskärm så är allt inställt för bästa prestanda. annars vet jag inte.
Hur mycket tror ni att jag kan dra upp kortet i Radlinker?
Jag har passivkylfäns på grafikkortet. 2 st chassi Zalman 80mm fläktar (1 in 1 ut)
March 14, 2004
Death On Wings wrote: [quote=ocz]GAnska normalt för ditt grafikkort skulle jag tro.
Nej det är det inte, jag fick desamma med mitt Gf3 ti 200.
Okej såg att det var folk som hade fått runt 10k med 9600pro EZ (400/400)...Jag tror att du kan få ihop lite mer med nyformaterad Hdd.
March 6, 2001
ski_extreme wrote: Körde 3dmark03
Fick 2552 Poäng
CPUtest 637 Poäng
Var hittar jag intel drivrutinerna till mitt gigabyte kort?
Är det en Fujitsu dator ( enda jag hittat med just det mobot ) med Intel chipset 865 PE, så borde det fungera fint med drivarna du hittar på Intels sida:
http://downloadfinder.intel.co.....uctID=1049
Om nu inte Fujitsu har egna download sidor. Isåfall leta efter drivare som heter typ InfinstXXXX.exe lr liknande..
August 16, 2004
Gorgeous-George wrote: [quote=ski_extreme]Körde 3dmark03
Fick 2552 Poäng
CPUtest 637 Poäng
Var hittar jag intel drivrutinerna till mitt gigabyte kort?
Är det en Fujitsu dator ( enda jag hittat med just det mobot ) med Intel chipset 865 PE, så borde det fungera fint med drivarna du hittar på Intels sida:
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Product_Filter.asp?ProductID=1049
Om nu inte Fujitsu har egna download sidor. Isåfall leta efter drivare som heter typ InfinstXXXX.exe lr liknande..
Jo det e en Fujitsu dator.... Så här i efterhand hade det varit bättre att bygga en själv.... tackar för länken förresten
2 Guest(s)