January 29, 2003
Tyvärr har jag fått acceptera att "prolle" betyder CPU, eller processor, även om det låter mer som propeller. Men prommy?
Försöker ni hitta på lite mer "gulliga" och "varma" ord till dessa hårda kalla delar vi leker med, räcker det inte att vi redan är nörd-stämplade? Måste vi verka mesiga också?
"Min prommy gick sönder förra lördan... snyft"
"Nej vad hemskt, ta lite te och kaka så känns det bättre"
"Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag hitta en ny prolle? Jag älskade ju min gamla"
January 15, 2004
February 12, 2003
tomte12 wrote: men varför har jag så varm i lådan som 30 grader?? har ju för F*n 5 chassi fläktar????
Nån fara? Nej, min ligger på 24 grader efter ett tag, och då har jag 18-19 grader i rummet. CPU-Temp ligger på 37-38 efter en timme, eller så.
Så nöjd med tempen ska du vara, iom att du har en AC...;)
December 15, 2003
Zelog wrote: Tyvärr har jag fått acceptera att "prolle" betyder CPU, eller processor, även om det låter mer som propeller. Men prommy?
Försöker ni hitta på lite mer "gulliga" och "varma" ord till dessa hårda kalla delar vi leker med, räcker det inte att vi redan är nörd-stämplade? Måste vi verka mesiga också?
"Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag hitta en ny prolle? Jag älskade ju min gamla"
Måste bara hålla med, ett annat ord jag avskyr är "graffa". "Mobo" är också hemskt.
December 7, 2001
HerrPutte wrote: [quote=Zelog]Tyvärr har jag fått acceptera att "prolle" betyder CPU, eller processor, även om det låter mer som propeller. Men prommy?
Måste bara hålla med, ett annat ord jag avskyr är "graffa". "Mobo" är också hemskt.
de heter graffe och de kommer sånna här slang pga dom är snabbare att säga irl/skriva på irc...
1 Guest(s)