November 28, 2001
När jag startade datan i morse så var det massa ränder över hela skärmen och sen så låste sig burken och ville inte starta mera
utan låste sig bara på nytt.
Och då blev jag alldeles hysterisk,sur deprimerad och arg för det var ju mitt GF3 som spökade (misstänkte jag) 🙁
Ingen data = Döden
Så jag börgade intensift leta äfter kvittot till mitt GF3.
Och då såg jag att det satt artec silver klet på sidan av minnes krettsarna (slarv vid midning).
Mej jag hadde hört av Gtek att inte artec silver leder ström så jag tänkte att jag kan ju lika hjärna ta och spola vatten på kortet eftersom det förmodligen inte var det som var felet, och att jag ändå skulle skicka in den och få en ny på garantin (förhoppningsvis) 😀
Sedan när jag hadde dränkt nästan hela kortet med vatten lät jag det torka i 2 tim
och sen proppade jag i det i burken.
Jag blev fan överlycklig när jag såg att windows och grafiken rullade igång utmärkt 😀
Fan vad lite artec silver kan ställa till med 😀
[Image Can Not Be Found]
November 28, 2001
November 28, 2001
On 2002-02-25 23:58, K-PAX wrote:
hehe! den va fan sjyst! kan jag säga! ser tungt ut! men e det det i verkligheten ??? den tål vatten iallafall??!!
Mitt kort palllade vatten i allafall 😀
Jag trode inte hällera att det skulle palla vatten men det jorde det i alla fall 😀
September 20, 2001
vissa verkar ha ett perverst nöje i att pracka på folk deras lyckade saker.. sen när dom börjar glömma bort denna... så kommer dom med en ny ide på samma pryl.. fett irriterande.. vi vill inte se det där sketna kortet mer fan... för att tala å andras vägnar med.. hehe
November 28, 2001
Alla som säger att jag är blåst när jag häller vatten på kortet förstor nog inte riktigt.
Det var så att jag hade fått artec silver 2 på minnena där dom är fastlödda, och det hadde även kletat sig ner imälan benen på minnena.
Och var riktigt svårt att få bort med trasa eller på annat sätt, om man inte hälde rikligt med någon vätska på minnena (inte på hela kortet).
Och det där med att jag inte har någon garanti kvar på kortet är FEL.
Om jag inte skulle tänkt på garantin när jag modade mit kort så skulle jag ju hälldre limmat fast fränsen på VGAn och slupigt jobet att borra hål i flänsen och sådant.
March 29, 2001
1 Guest(s)