May 1, 2003
August 22, 2005
Kamelryttarn wrote: [quote=Catstyle][quote=JohnOlsson]för den delen jag har inget jobb så jag kan inte skaffa overkill stuff
jag har redan diskuterat en gång i tiden om ett grafikkort det jag har nu blev det btw.
och alla började tjöta om graffe för 3-5k
jag frågade om 1.5k
kan ingen respektera att man inte har något arbete som man får inkomst ifrån?
hade jag haft det så hade jag lugnt haft vassare dator än de flesta här.
Självklart :). Köp detta 😀
1 x Eheim 1048
1 x Maze3 eller Maze4
1 x Danger Den heatercore
Håller med om pump och cpu-block, men hade nog tagit en blackice extreme personligen. Så slipper man byta radiator ocm man vill börja kyla NB och GPU oxå. Sen behöver man tank eller nån form av fill/bleed-kit oxå. Och slang. Silikonslang är svindyrt men otroligt bra. Sen behövs en fläkt på radiatorn. Eller kanske 2st tysta papstar som hjälper varandra, en på var sida om radiatorn. Det sticker rätt snabbt iväg i pris. Skriv upp ALLT som behövs, inkl. slangklämmor och alla andra småsaker man lätt glömmer, sen går du in på olika webshoppar och plockar ihop och ser vad det kostar.
En heatercore är bättre än en BIX.
March 20, 2001
JohnOlsson wrote: ooo i am sooooo scared :p
istället för att säga det negativt varför inte säga det på ett trevligare sätt?
och när skulle jag sagt att jag är viktig?
läs lite mellan spalterna palle innan du säger något.
du ger dig in i ett slagsmål som du inte kan vinna om du käftar med nån ur crew.
May 1, 2003
May 1, 2003
August 25, 2001
JohnOlsson wrote: ooo i am sooooo scared :p
att döma av din post och det faktum att du skriver med capslock så flyttas du ner från idiot (default) till skithuvve i min hierarki
May 1, 2003
Linuz wrote: [quote=JohnOlsson]ooo i am sooooo scared :p
att döma av din post och det faktum att du skriver med capslock så flyttas du ner från idiot (default) till skithuvve i min hierarki
jag bryr mig inte vad du tycker om mig jag är en lonewolf
överlevt helt ensam utan en massa vänner det räcker med en.
bättre en man kan lita på en 10 man inte kan lita på till hälften.
du kan ju begå harakiri istället?
du kan sluta lyssna på hip hop för musik ska spelas med gitarrer,bas,trummor samt en sångare
jag vill inte tillhöra din hierarki jag bad inte om att få tillhöra dig.
August 25, 2001
JohnOlsson wrote: jag bryr mig inte vad du tycker om mig jag är en lonewolf
överlevt helt ensam utan en massa vänner
välkommen till klubben. men du är fortfarande en jävligt jobbig människa. mönster?
JohnOlsson wrote: du kan ju begå harakiri istället?
var det det första du kom på när du hörde hierarki eller?
JohnOlsson wrote: du kan sluta lyssna på hip hop för musik ska spelas med gitarrer,bas,trummor samt en sångare
vad fan har min musiksmak för relevans, jag kan tala om för dig att jag lyssnar på type o negative, paradise lost och danzig b.la och om du hade vetat om några band förutom linkin park som du tror är underground så kanske du vetat att dom äger dig i röven tills du gråter
May 1, 2003
Linuz wrote: [quote=JohnOlsson]jag bryr mig inte vad du tycker om mig jag är en lonewolf
välkommen till klubben. men du är fortfarande en jävligt jobbig människa. mönster?
JohnOlsson wrote: du kan sluta lyssna på hip hop för musik ska spelas med gitarrer,bas,trummor samt en sångare
vad fan har min musiksmak för relevans, jag kan tala om för dig att jag lyssnar på type o negative, paradise lost och danzig b.la och om du hade vetat om några band förutom linkin park som du tror är underground så kanske du vetat att dom äger dig i röven tills du gråter
hur gammal är du? 12?
vi syns på gates of metal
May 1, 2003
JohnOlsson wrote: [quote=Linuz][quote=JohnOlsson]jag bryr mig inte vad du tycker om mig jag är en lonewolf
hur gammal är du? 12?
vi syns på gates of metal.
om du nu vet vad det är i så fall.
för den delen kan du dumpa alla barbi docker, små blonda saker kan du inte få något annat?
May 1, 2003
JohnOlsson wrote: [quote=JohnOlsson][quote=Linuz][quote=JohnOlsson]jag bryr mig inte vad du tycker om mig jag är en lonewolf
hur gammal är du? 12?
vi syns på gates of metal.
om du nu vet vad det är i så fall.
för den delen kan du dumpa alla barbi docker, små blonda saker kan du inte få något annat?
3 Guest(s)