November 14, 2002
ska jag köpa detta :Enem 1048 , maze 3 block ,proice 2 radiator ,0,5l tank ej hemma bygge ,fanbuss kontoler ,midi max låda ,6st 120mm fläktar (4st på radiatorn) ,500wnätdel.
grejerna är färdiga i lådan och är seriöst monterade ,ca:3mån gammalt
Jag kan få detta för 2000spänn....är det något att tveka på?
Han som jag ska köpa av har fått vapocilsjukan(går nog inte att bota) 😀
February 11, 2002
Hur bra radiatorn är vet jag inte, dock verkar resten vara bra grejer. Helt nytt tror jag inte att du kommer under 2000spänn på. Ett bra vatten går på ca 2700kr (o d utan slangar mm), lite varierande vad d e för grejer... Jag tycker att du skall slå till. Verkar vara ett bra system. Radiatorn bör nog klara 900w eller? verkar bra iaf, billigare för ett sådant system tvivlar jag på att du kan få... kan ha fel.....
November 14, 2002
CyriQ wrote: Hur bra radiatorn är vet jag inte, dock verkar resten vara bra grejer. Helt nytt tror jag inte att du kommer under 2000spänn på. Ett bra vatten går på ca 2700kr (o d utan slangar mm), lite varierande vad d e för grejer... Jag tycker att du skall slå till. Verkar vara ett bra system. Radiatorn bör nog klara 900w eller? verkar bra iaf, billigare för ett sådant system tvivlar jag på att du kan få... kan ha fel.....
Nätagget verkar bra.
jag kör med en sådan radiator och harför mig att den klarar runt 900w ja.(finns på Gtek)
120mm flätarna är av märket titan ,inga värstingar men kostar nog runt 150 st
fan controlern kostar runt 600 sa han ,jag vet inte riktigt vad det var för någon ,men var med 4st portar.
1 Guest(s)