July 8, 2003
Jag har börjat kolla på vilken vattenkylning jag ska köpa till datorn. Tjejen börjar klaga på att den låter mycket så vattenkylning skulle ju vara bra, speciellt med tanke på att jag vill överklocka också. =D
Nu funderar jag på tillverkare, vad ska man välja för några? Swiftech verkar ju vara störst. Jag ska ha till både CPU och GPU så jag slitter alla fläktar, även till Chipset också antar jag. Någon som har något bra tips?
Funderar på att köpa kit med det är lite dyrt, vore bra om jag kunde köpa komponenterna var för sig så jag kan dra ut kostnaderna på flera månader. Fast det kanske är billigare totalt med kit?
Seriösa svar tack. Inge SPÄÄÄM. =)
February 10, 2003
Catstyle wrote: http://www.overclockers.se/cat.....cts_id=162
och sen en tyst 120mm fläkt och möjligtvis en hemmagjord fanduct så äre klart (+slangar osv)
September 11, 2002
July 8, 2003
Nebelosa wrote: Är helt klart hel nöjd med mitt waterchill från asetek .. har en full load temp på 43c satte på 2st papst 120mm i stället för sunon fläkten så slapp man d ljudet oxå så nu har man ett HELT tyst system oxå :bgrin:
Jag funderar på att ta det. Det är lite mycket pengar på en gång men jag borde ha råd med det i januari...
Eller så gör jag som man ska, köper det nu. Sen lever man på nudlar i en månad. =)
2 Guest(s)