February 15, 2003
Nån som kan tipsa om ett billigt, tyst men endå bra vattenkylnings kit?
Priset är det viktigaste ska vara billigt sen ska det vara tyst vill ha en så tyst data som möjligt.
Vill kunna kyla en AMD 3000+, 9800Pro, och det stället där det behövs fläkt på moderkortet? länka gärna
Eller tror ni det är bäst att satsa på tyst fläktkylning för mig ?
December 27, 2003
När du säger "och det stället på moderkortet som behöver fläkt" så tror jag att du menar nordbryggan. Den sitter nära socklen. Waterchill kan vara något för dig, 2500:- Finns alltid någon som säljer begagnat också. Sedan finns det säkert en massa andra bra paket för en annan peng, men något mer vet jag inte.
March 20, 2001
Redfaction wrote: Beställ från tillverkare i USA Danger eller nåt heter det. En polare ska det och han tjänar ungeför 1600kr om han köper alla block där istället för här.
har din polare räknat med att han kan åka på 25% till på priset? Om hans varor åker på moms när dom går genom tullen åker han på moms på allt han har beställt plus frakten.
Ontopic: kolla på waterchill, och sen kanske du ska läsa på lite mer eftersom du inte verkar ha allt för bra koll. Här har en du recesion skriven av nh. https://www.nordichardware.se/.....aterchill/ läs den och försök skaffa en egen uppfattning om vad som är bra.
2 Guest(s)