January 5, 2003
halt! aquarius 2 är inge vidare.. hade ett sånnt system men bytte till en fläkt igen ( har en ganska bra fläkt) köper man ett nytt vattenblock, ny radiator o kanske pump så är d väll helt ok då.. men jag säger som alla recensioner kommer fram till.. aquarius 2 är inget för den som vill överklocka utan mer för den som vill ha ett tyst system.. alltså den kyler inge vidare men är väldigt tystgående.. spar ett barnbidrag till o köp något kit från swiftech.. 🙂
March 17, 2003
sprewt wrote: halt! aquarius 2 är inge vidare.. hade ett sånnt system men bytte till en fläkt igen ( har en ganska bra fläkt) köper man ett nytt vattenblock, ny radiator o kanske pump så är d väll helt ok då.. men jag säger som alla recensioner kommer fram till.. aquarius 2 är inget för den som vill överklocka utan mer för den som vill ha ett tyst system.. alltså den kyler inge vidare men är väldigt tystgående.. spar ett barnbidrag till o köp något kit från swiftech.. 🙂
ok men villket system tänker du max 2000kr får det då kosta 😉 ge mig en länk till produkten och gärna en recension som är redigt bra 😉
March 17, 2003
Waco wrote: Eheim 1048 595 Kr
Danger Den Maze3 AMD 1/2 590 Kr
Danger Den Heater Core 1/2 590 Kr
Sub-total: 1.775 Kr
ok färdig men det blev dyrt lr kanske inte
8st Slangklämmor för silikonslang
- Utförande : 1/2"
1st Eheim 1048
1st WaterWetter 30ml
1st Danger Den Maze3 AMD 1/2
- Utförande : Socket A 1/2"
1st Danger Den vattentank plexi 1/2
- Utförande : 1/2" 90grader anslutningar
1st Danger Den Heater Core 1/2
2st Silikonslang 1/2" 1m/st
summa 2.638 KR hmmm är detta mycketlr??
January 2, 2003
gurk_burk wrote: kyler aquarius 2 bättre än bra luftkylning???
För det enda jag är ute efter är en kylning som är bättre än luftkylning
och tyst....
nej det gör den inte. det var ett test på nån sidan tt aquarius vs slk600+delta 60mm och de hade exakt likadana temps..
slk-800 + delta 80mm skulle krossa den
March 17, 2003
Waco wrote: kollat http://www.kylning.com http://www.overclockers.se ?
kollat men hittede inget hittade slk-800 är det mindre prestanda med den lr ?
1 Guest(s)