December 19, 2000
Vi har haft diskussioner om huruvida vi ska dela upp överklockningsforumet i fler kategorier eller inte. Förslaget som ligger är att vi skulle lägga till en avdelning för vatten och extremkylning utöver den vanliga "Överklockning/kylning".
Vad anser du? rösta i pollen
Tack på förhand
Redaktionen
December 9, 2001
Jag tycker det ska finnas ett forum för luftkylning, ett för vatten o extreme kylning sen ett med bara överklockning.... För hur man gör för att överklocka har inget med kylning att göra... 😀 Sen att ofta så ser man att dom 2 i stort sett går hand i hand i svaren... 😀
December 29, 2000
July 19, 2001
Om det skulle finnas ett separat forum för extremkylning så skulle det bli ganska tomt tror jag. Det är ju inte så många som håller på med det.. Men vattenkylning/extremkylning lär ju bli bra.. Fast då blir det irriterande med alla nybörjarfrågor som brukar ploppa upp..
March 30, 2002
Mer uppdelning kräver mer klickande mellan olika forum... 🙁
Enda vettiga anledningen till att dela upp ett forum anser jag vara att poster riskerar att glömmas bort därför att det postas mycket. Det är dock inte fallet här.
Många tror att man stimulerar en viss typ av poster genom att dela upp forum i flera underrubriker men i min erfarenhet är det inte så... tvärtom börjar folk då ofta posta i fel forum eftersom de tycker att aktiviteten är för låg i det korrekta forumet.
October 15, 2001
Som sagt.. att poster glöms bort eller försvinner till nästa sida kan va jobbigt för vissa.
Många använder inte sök funktionen märker man rätt väl, för hur ofta ser man inte "vilket ram minne är bäst ?".
Jag skulle bara tycka att att det va bra med fler avdelningar.
För folk tittar enbart i vissa avdelningar, och det är dom trådar de kan bäst/intresserad mest av, och på så sätt kan hjälpa till/få svar snabbast.
Kanske en Köpguiden i varje Forums gren.
Tycker det överflödar med "vilken kylare ska jag köpa" i helt fel trådar.
1 Guest(s)