February 3, 2003
ocz wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=ocz][quote=LorD_Kvadd][quote=ocz][quote=LorD_Kvadd][quote=ocz]OK, jag börjar undra om jag ahr typ Samsung chip på mina minnen eller Hynix. Dom är för bra för att vara CH-5 och kommer för högt på låg volt för att vara BH-6.
vad klockar dom?
Hmm dom klarar inte högt i Dualchannel har jag märkt. Ena stickan är sämre än den andra osv... Men kan har kört 2.5-3-2-5 med en sticka och 236FSB, sedan stoppade mobot 🙂
BTW, verkar som mobot har bränt in sig... Kommer högre nu än förut 🙂 🙄
haha skulle det vara för bra för att vara ch-5? Du det låter som ch-5or...Mina som ska vara bh-6 kör 250fsb 2-2-2-6 @ 3V
vad är det för minnen?
Vill inte hoppas på det... Jag vet ju inte vad dom klarar egentligen heller
det låter som ch-5.. skriv ut vad du har för minnen annat än bara OCZ. Typ modell nr eller så.
Men det står bara det som det står på BH-6orna ju... 2-3-2-5 är dom speccade för
Står det BH-6 på dom så är det det 😛
Mina bh-6or är speccade för 2-3-3-7 i 400mhz eller 2,5 i cas.
Do har väl någon modell betäckning? EL eller EB typ?
March 14, 2004
LorD_Kvadd wrote: [quote=ocz][quote=LorD_Kvadd][quote=ocz][quote=LorD_Kvadd][quote=ocz][quote=LorD_Kvadd][quote=ocz]OK, jag börjar undra om jag ahr typ Samsung chip på mina minnen eller Hynix. Dom är för bra för att vara CH-5 och kommer för högt på låg volt för att vara BH-6.
vad klockar dom?
Hmm dom klarar inte högt i Dualchannel har jag märkt. Ena stickan är sämre än den andra osv... Men kan har kört 2.5-3-2-5 med en sticka och 236FSB, sedan stoppade mobot 🙂
BTW, verkar som mobot har bränt in sig... Kommer högre nu än förut 🙂 🙄
haha skulle det vara för bra för att vara ch-5? Du det låter som ch-5or...Mina som ska vara bh-6 kör 250fsb 2-2-2-6 @ 3V
vad är det för minnen?
Vill inte hoppas på det... Jag vet ju inte vad dom klarar egentligen heller
det låter som ch-5.. skriv ut vad du har för minnen annat än bara OCZ. Typ modell nr eller så.
Men det står bara det som det står på BH-6orna ju... 2-3-2-5 är dom speccade för
Står det BH-6 på dom så är det det 😛
Mina bh-6or är speccade för 2-3-3-7 i 400mhz eller 2,5 i cas.
Do har väl någon modell betäckning? EL eller EB typ?
Exakt samma som BH-6 modellen som http://www.overclockers.se säljer, alltså typ Platinum EL PC3200 något. Men det finns väl ch-5 som är speccade för så låga timings i 400MHz?
2 Guest(s)